abonnement Unibet Coolblue
pi_191568960
Uit de Telegraaf..we moeten meer gevoel voor Fridget hebben. Arme zielige Fridget. De moraal van het verhaal is dat Fridget een rolmodel voor ons allemaal is.

Toen ik vernam dat de relatie tussen de twee voorbij was, dacht ik niet: ‘Wat jammer nou, het leek mij zo’n droomkoppel’. Oh nee, dacht ik eerder. Nu gaat Bridget natuurlijk alle bagger over zich heen krijgen. Want een succesvolle vrouw die een stuk ouder is dan haar vriend? Genoeg redenen om haar totaal met de grond gelijk te maken. Bij haar de schuld te leggen. Foute grappen over haar te maken. Nu het uit is buitelt iedereen over elkaar heen door te zeggen: zie je wel! Het leeftijdsverschil! Terwijl de echte reden daar waarschijnlijk niets mee te maken had. Onze masculiene samenleving zit blijkbaar anno 2020 nog steeds zo in elkaar. Een man mag rustig twintig jaar ouder zijn dan een vrouw. Een vrouw die een zoveel ouder is dan haar man wordt nog steeds beschouwd als een raar fenomeen.

Nu hun relatie over is? De opmerkingen en grappen die Bridget nu op social media over zich heen krijgt zegt alles over hoe wij anno 2020 denken over een vrouw van boven de veertig die nog lekker in de markt ligt. Hoe we nog steeds succesvolle en onafhankelijke vrouwen proberen te kleineren. Het zegt alles over hoe wij in onze zogenaamde vrije westerse samenleving denken over vrouwen in het algemeen. Ik hoop dat Bridget schijt heeft aan wat er allemaal over haar wordt geschreven en gezegd. Ik hoop voor alle opgroeiende Bridgets dat ze een voorbeeld aan haar zullen nemen.
Over de auteur

Miriam (51) is moeder van twee volwassen kinderen (30 en 23) en woont met JP in Brabant. Ze heeft een obsessie voor bruiden, bruidsjurken en trouwprogramma’s, is dol op baby,- en kattenfilmpjes èn houdt van mensen met zelfspot.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:04:07 #277
403520 Sway-
La vie est belle
pi_191568964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 15:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn Teckel smult trouwens mee met de gates hoor O+
[ afbeelding ]
O+ x 100
pi_191568971
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 15:46 schreef Za het volgende:

[..]

Zie het anders.
Het loopt niet helemaal meer tussen hen, en ze besluiten hun relatie op te schorten.
Bridget die al tijden achter Andre aanjaagd zit juist op dat moment om kaartjes te zeuren en bedankjes te bellen. Uit de natte kat periode weet Andre dat ze gewillig is, dus denkt hij waarom niet.
Monique weet allang dat hij binnen no time terug is, dus loopt met rechte rug rond, en behoud haar waardigheid.
Terwijl Andre wat plichtmatig rondhost met een geil lachende Bridget ziet hij in de media of IRL zijn prachtige ongenaakbare ex, en ook zij wil hem eigenlijk wel terug, en zo geschiedde.

Of de hele affaire is geënsceneerd ivm het gewenste euvre, als een soort method acting.
Hmm hier is wat op af te dingen hoor. Prachtig zou ik haar sowieso niet noemen; ze is m.i. erg standaard qua uiterlijk.
En "niet helemaal meer tussen hen" lijkt me een understatement:

quote:
De zanger geeft aan dat hun relatie al een tijdje niet meer goed liep. "In het afgelopen half jaar ging het nog slechter dan normaal. Ik woonde al een tijdje in een appartement in Rotterdam, dus ik was al een beetje bezig met een ander leven", klinkt het.

"De eerste jaren waren we heel gelukkig, maar daarna kreeg ik steeds meer succes”, gaat André verder. “Dat was voor ons allebei een omslag. Vanaf dat moment kwamen de scheurtjes erin. We hebben het echt met elkaar geprobeerd, ook voor die kleine, maar je moet niet tegen jezelf liegen."
pi_191568980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 15:32 schreef -river- het volgende:
Eigenlijk is heel deze soap best triest en zowel M, B, A2, R en heel de media eromheen is zo kinderachtig, enkel Jeroen heeft klasse.
:D O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191568998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:04 schreef Sway- het volgende:

[..]

O+ x 100
Dank :D ook @Toverheks
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:13:04 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191569069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 14:45 schreef praadje het volgende:

[..]

Ha een soort remake van Hello Goodbey. Letterlijk en figuurlijk. Maar dan met mensen die tevergeefs wachten op hun grote liefde.
Sta je op Schiphol te wachten, komt Bridget op je af, weet je al hoe laat het is.

Uitmaakservice Bridget: Dat je niet meer naar Schiphol hoeft maar dat zij je verkering komt vertellen dat je niet komt.
Een team van het programma heeft je spullen dan al ingepakt en in je eigen huis of bij je moeder afgeleverd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191569092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sta je op Schiphol te wachten, komt Bridget op je af, weet je al hoe laat het is.

Uitmaakservice Bridget: Dat je niet meer naar Schiphol hoeft maar dat zij je verkering komt vertellen dat je niet komt.
Een team van het programma heeft je spullen dan al ingepakt en in je eigen huis of bij je moeder afgeleverd.
In vuilniszakken.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:15:37 #283
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191569094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 14:06 schreef Noek het volgende:


Neeeee, die vind ik niet heel schattig met die middelvingertjes van hem.
Ruud de Wild is echt een moppie, volgens mij. Die zou ik echt keihard friendzonen. *;
Ruud is bezet met Olcay Gulsen
pi_191569100
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ruud is bezet met Olcay Gulsen
Bezet zijn wil in 2020 niets zeggen.
pi_191569102
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ruud is bezet met Olcay Gulsen
Ik vind Ruud altijd viezig eruit zien....
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 18 februari 2020 @ 16:16:20 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191569103
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ruud is bezet met Olcay Gulsen
Vandaar ook friendzonen en niet bespringen vermoed ik
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191569117
Een bezoek aan het toilet, bloemen sturen of de hond uitlaten en je bent al vrijgezel.
pi_191569123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:16 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik vind Ruud altijd viezig eruit zien....
Nu hij met Olcay is is ie aardig opgefrist! Haartjes in de plooi, nette kleertjes..
pi_191569138
R de vries lijkt mij wel iets voor B, zijn beide verliezers.
pi_191569145
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sta je op Schiphol te wachten, komt Bridget op je af, weet je al hoe laat het is.

Uitmaakservice Bridget: Dat je niet meer naar Schiphol hoeft maar dat zij je verkering komt vertellen dat je niet komt.
Een team van het programma heeft je spullen dan al ingepakt en in je eigen huis of bij je moeder afgeleverd.
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo’n teringlange vlucht had moeten maken en je moet dan gaan wachten op je vriendje wat je zou komen ophalen ik best een kuthumeur zou krijgen.
En dat kan in 32 minuten best hoog oplopen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:21:44 #291
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191569162
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:17 schreef Simone010 het volgende:


Nu hij met Olcay is is ie aardig opgefrist! Haartjes in de plooi, nette kleertjes..
Ja dat viel mij ook op.
pi_191569168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo’n teringlange vlucht had moeten maken en je moet dan gaan wachten op je vriendje wat je zou komen ophalen ik best een kuthumeur zou krijgen.
En dat kan in 32 minuten best hoog oplopen :@
Ja en dat hij dan uiteindelijk iemand anders stuurt ook nog eens.
pi_191569181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:03 schreef Simone010 het volgende:
Uit de Telegraaf..we moeten meer gevoel voor Fridget hebben. Arme zielige Fridget. De moraal van het verhaal is dat Fridget een rolmodel voor ons allemaal is.

Toen ik vernam dat de relatie tussen de twee voorbij was, dacht ik niet: ‘Wat jammer nou, het leek mij zo’n droomkoppel’. Oh nee, dacht ik eerder. Nu gaat Bridget natuurlijk alle bagger over zich heen krijgen. Want een succesvolle vrouw die een stuk ouder is dan haar vriend? Genoeg redenen om haar totaal met de grond gelijk te maken. Bij haar de schuld te leggen. Foute grappen over haar te maken. Nu het uit is buitelt iedereen over elkaar heen door te zeggen: zie je wel! Het leeftijdsverschil! Terwijl de echte reden daar waarschijnlijk niets mee te maken had. Onze masculiene samenleving zit blijkbaar anno 2020 nog steeds zo in elkaar. Een man mag rustig twintig jaar ouder zijn dan een vrouw. Een vrouw die een zoveel ouder is dan haar man wordt nog steeds beschouwd als een raar fenomeen.

Nu hun relatie over is? De opmerkingen en grappen die Bridget nu op social media over zich heen krijgt zegt alles over hoe wij anno 2020 denken over een vrouw van boven de veertig die nog lekker in de markt ligt. Hoe we nog steeds succesvolle en onafhankelijke vrouwen proberen te kleineren. Het zegt alles over hoe wij in onze zogenaamde vrije westerse samenleving denken over vrouwen in het algemeen. Ik hoop dat Bridget schijt heeft aan wat er allemaal over haar wordt geschreven en gezegd. Ik hoop voor alle opgroeiende Bridgets dat ze een voorbeeld aan haar zullen nemen.
Over de auteur

Miriam (51) is moeder van twee volwassen kinderen (30 en 23) en woont met JP in Brabant. Ze heeft een obsessie voor bruiden, bruidsjurken en trouwprogramma’s, is dol op baby,- en kattenfilmpjes èn houdt van mensen met zelfspot.
Triggered.
Tap tap tap
pi_191569190
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja en dat hij dan uiteindelijk iemand anders stuurt ook nog eens.
En je nadien leest dat hij niet kon omdat hij zijn ex deed in de wc en juist jij goed weet wat hij klaarspeelt in zo'n nauw hokkie.
pi_191569209
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja en dat hij dan uiteindelijk iemand anders stuurt ook nog eens.
Ohnoes, dat heb ik even gemist _O-
Dat is best heel erg vernederend.
Sneu voor haar.

En wat river antwoordt op jou. Kon ze het lekker in de bladen teruglezen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:25:56 #296
264694 blanket
its human nature
pi_191569230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:03 schreef Simone010 het volgende:
Uit de Telegraaf..we moeten meer gevoel voor Fridget hebben. Arme zielige Fridget. De moraal van het verhaal is dat Fridget een rolmodel voor ons allemaal is.

Toen ik vernam dat de relatie tussen de twee voorbij was, dacht ik niet: ‘Wat jammer nou, het leek mij zo’n droomkoppel’. Oh nee, dacht ik eerder. Nu gaat Bridget natuurlijk alle bagger over zich heen krijgen. Want een succesvolle vrouw die een stuk ouder is dan haar vriend? Genoeg redenen om haar totaal met de grond gelijk te maken. Bij haar de schuld te leggen. Foute grappen over haar te maken. Nu het uit is buitelt iedereen over elkaar heen door te zeggen: zie je wel! Het leeftijdsverschil! Terwijl de echte reden daar waarschijnlijk niets mee te maken had. Onze masculiene samenleving zit blijkbaar anno 2020 nog steeds zo in elkaar. Een man mag rustig twintig jaar ouder zijn dan een vrouw. Een vrouw die een zoveel ouder is dan haar man wordt nog steeds beschouwd als een raar fenomeen.

Nu hun relatie over is? De opmerkingen en grappen die Bridget nu op social media over zich heen krijgt zegt alles over hoe wij anno 2020 denken over een vrouw van boven de veertig die nog lekker in de markt ligt. Hoe we nog steeds succesvolle en onafhankelijke vrouwen proberen te kleineren. Het zegt alles over hoe wij in onze zogenaamde vrije westerse samenleving denken over vrouwen in het algemeen. Ik hoop dat Bridget schijt heeft aan wat er allemaal over haar wordt geschreven en gezegd. Ik hoop voor alle opgroeiende Bridgets dat ze een voorbeeld aan haar zullen nemen.
Over de auteur

Miriam (51) is moeder van twee volwassen kinderen (30 en 23) en woont met JP in Brabant. Ze heeft een obsessie voor bruiden, bruidsjurken en trouwprogramma’s, is dol op baby,- en kattenfilmpjes èn houdt van mensen met zelfspot.
Mjah... -O-

En dooooooorrrrr *O*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:28:14 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191569261
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo’n teringlange vlucht had moeten maken en je moet dan gaan wachten op je vriendje wat je zou komen ophalen ik best een kuthumeur zou krijgen.
En dat kan in 32 minuten best hoog oplopen :@
En hij dan zijn manager stuurt om je op te halen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191569280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hij dan zijn manager stuurt om je op te halen :X
Ja geweldig _O-
pi_191569329
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hij dan zijn manager stuurt om je op te halen :X
echt he
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191569337
Plompzakken met Andre, wie is de volgende :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')