Geen idee wat er stond, maar Saskia een lik gegeven.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef GGMM het volgende: [..] Ik heb diegene er al van langs gegeven
Daarna heeft hij zijn account verwijderd.
lekker likkenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee wat er stond, maar Saskia een lik gegeven.
Een lik?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 17 februari 2020 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@Doublepain koekoekquote:Op maandag 17 februari 2020 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heb jij tegen mijn op tering coronadebiel
weet ik nietquote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
@:onlogisch
Helemaal niks denk ik. Voel een coronatje aankomen, krijg geen hap door de keel.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel gram?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die zit vanavond bij Jinek.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Saskia verdient dit niet.
Mietjequote:Op maandag 17 februari 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks denk ik. Voel een coronatje aankomen, krijg geen hap door de keel.
En moet goftedomme nog werken tot 8.
Ben alleen thuis vanavond, dus ik denk dat ik het op een boterham hou.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boterham is wel karig. Waarom niet wat bestellen dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ben alleen thuis vanavond, dus ik denk dat ik het op een boterham hou.
Je herseninhoud, die is karig.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boterham is wel karig. Waarom niet wat bestellen dan?
SOW DANquote:Op maandag 17 februari 2020 17:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je herseninhoud, die is karig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |