dat ook jaquote:

Klinkt heel raar, maar word er inderdaad altijd moe van.quote:

Het is watquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
Sow hier begint het nu ook te hagelen.

Ah mooi, t is aangekomen, was al bang dat ik het de verkeerde kant op had gestuurdquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
Sow hier begint het nu ook te hagelen.

als je het maar niet terug stuurtquote:Op maandag 17 februari 2020 13:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah mooi, t is aangekomen, was al bang dat ik het de verkeerde kant op had gestuurd

RCTquote:Op maandag 17 februari 2020 13:50 schreef skysherrif het volgende:
Zal ik vanavond runescape of WoW weer eens gaan spelen

rollercoaster tycoonquote:

Idem.quote:

Hehe mijn xbox is al maanden niet aangeweest volgens mijquote:Op maandag 17 februari 2020 13:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Idem.
Momenteel wel begonnen Halo : The Master Chief Collection met een vriendin. Gaat wel effetjes duren dus

Speel DayZquote:Op maandag 17 februari 2020 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Oh, nee dankje
Heb zin in iets RPG achtigs met loot

jazeker, laatst nog een dikke update gehadquote:

Je hebt zelf een dikke update gehadquote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
jazeker, laatst nog een dikke update gehad

niet zo stoer doen jijquote:

succesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef PlymouthFury het volgende:
Verder met de tuin maar. Snoeiuuuhhh.

Gaat bij mij normaal enkel in november, december, januari en februari aan. Voor de rest is het te lekker weer. Dus mag straks weer met zomerslaap gaan. Denk ook niet dat hij nog gaat ontwaken gezien eind dit jaar toch de nieuwe wordt uitgebracht.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe mijn xbox is al maanden niet aangeweest volgens mij

Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-02-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |