Ken ik nog niet, ik ga het eens luisteren!!quote:
Ga werkenquote:
Doe ik ondertussen zit een verslag te schrijven, maar jullie storen me steeds zodat ik me niet kan concentreren en steeds hier moet reagerenquote:
quote:
YEAHquote:
ALs je zegt dat je wat nodig hebt gun ik je best watquote:Op maandag 17 februari 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
Ik kreeg wel echt hee lveel punten ineens gisteravond van @:akbor lol
Nu nog niet echt ik moet nog 70 punten naar de volgende plek dus duurt nog even voor ik daar ben.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je zegt dat je wat nodig hebt gun ik je best wat
Maar soms ben je gezellig aan het kletsen en let ik niet eens op de tijd, daardoor bolk ik me zelf ook vaak
O das nog wel heul veul.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu nog niet echt ik moet nog 70 punten naar de volgende plek dus duurt nog even voor ik daar ben.
pfffffquote:
jij bent het volgende target die ik pak >:(quote:Op maandag 17 februari 2020 12:51 schreef noodgang het volgende:
Ik ben de top10 een beetje uit het zicht aan het raken
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij bent het volgende target die ik pak >:(
Ja heb je geholpen hoger te komen maar je bent er ook niet veel, ja onder werk tijdquote:Op maandag 17 februari 2020 12:51 schreef noodgang het volgende:
Ik ben de top10 een beetje uit het zicht aan het raken
Vrije tijd opofferen aan FOK!quote:Op maandag 17 februari 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je geholpen hoger te komen maar je bent er ook niet veel, ja onder werk tijd
Offer er maar vrije tijd aan op dan ga je harder
ALs je punten wil hebben moet je er ook wat voor doenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vrije tijd opofferen aan FOK!
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 17 februari 2020 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je geholpen hoger te komen maar je bent er ook niet veel, ja onder werk tijd
Offer er maar vrije tijd aan op dan ga je harder
Groot gelijkquote:Op maandag 17 februari 2020 12:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik kijk wel uitDaarom ga ik ook echt niet voor de winst
ja zo graag wil ik ze dus nietquote:Op maandag 17 februari 2020 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je punten wil hebben moet je er ook wat voor doen
Ik heb een voorstel ingediend om DTS op slot te gooien buiten kantoortijden. Dus komt vast goedquote:Op maandag 17 februari 2020 12:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja zo graag wil ik ze dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |