Dat is waar, maar vind het nu wel best zo. Downtime is leuk om te doen als je toevallig wakker bent, meer niet. Nu ga ik. Tot vanavond.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu helemaal M is er niet dus hoeven mensen ook niet meer zo op te letten om te bolken.
Dan heb je veel meer kans wat punten te halen
Precies en dat is niet fijn als je nog 2 uur in de bus zit.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het wel, met die kleren die tegen je aangeplakt zitten
Das waar, ik kom er ook niet voor hier.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vind het nu wel best zo. Downtime is leuk om te doen als je toevallig wakker bent, meer niet. Nu ga ik. Tot vanavond.
Dat zal ze vast leuk vinden,quote:Op maandag 17 februari 2020 12:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies en dat is niet fijn als je nog 2 uur in de bus zit.
Maar misschien ga ik maar even opdrogen bij oma en daar een kopje koffie drinken
Ik vind ze niet allemaal leuk, maar deze vond ik erg fijnquote:Op maandag 17 februari 2020 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ken ze niet eens, maar ga meteen even luisteren op YT
Deze luister ik nuquote:Op maandag 17 februari 2020 12:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind ze niet allemaal leuk, maar deze vond ik erg fijn
Ik zet hem ook even opquote:
Van alles wel, als er lekker ritme in zit of gevoel..maar geen Rock, Hardstyle en Techno of Nederlandstalig zoals Frans Duits ofzquote:Op maandag 17 februari 2020 12:25 schreef skysherrif het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie graag?
Ik heb gewoon de hele dag radio 538 op staanquote:Op maandag 17 februari 2020 12:25 schreef skysherrif het volgende:
O die Nederlandse muziek walg ik van, vreselijkquote:Op maandag 17 februari 2020 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van alles wel, als er lekker ritme in zit of gevoel..maar geen Rock, Hardstyle en Techno of Nederlandstalig zoals Frans Duits ofz
Die laatste 3 vind ik ook vreeeeeeeeeeeeselijk!quote:Op maandag 17 februari 2020 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van alles wel, als er lekker ritme in zit of gevoel..maar geen Rock, Hardstyle en Techno of Nederlandstalig zoals Frans Duits ofz
Ligt aan m'n bui. Verschilt van jazz tot industrial hardcorequote:Op maandag 17 februari 2020 12:25 schreef skysherrif het volgende:
538 is gewoon een beetje de moderne hits tochquote:Op maandag 17 februari 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele dag radio 538 op staan
Maar hou van rock en blues, dit is ook lekkere muziek trouwens
Jazz is wel lekker op zijn tijdquote:Op maandag 17 februari 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan m'n bui. Verschilt van jazz tot industrial hardcore
Lekker ontspannend tijdens het werken. En als ik door moet werken gaat het tempo omhoogquote:Op maandag 17 februari 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jazz is wel lekker op zijn tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jipquote:Op maandag 17 februari 2020 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
538 is gewoon een beetje de moderne hits toch
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:31 schreef skysherrif het volgende:
Vind ik wel een mooi nummer passend bij het weer van het imo mooiste album ooit gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |