Welke wereld?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer eens gestart, wat is dat vage gedoe met die dukaten?
Ik weet zeker dat ik zou verbranden als ik te lang in de zon zou zitten vandaagquote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon is op zich nog best wel sterk qua zon kracht
Oh nee dat heb ik nu nog niet, maar wel als weer warmer weer wordt..quote:Op maandag 17 februari 2020 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik zou verbranden als ik te lang in de zon zou zitten vandaag
Zegt ook wel veel over mijn witheid maargoed
Politieke?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen politieke of voetbalpodcasts, soms wielrennen
Ik zet het vaak op als ik in de bus zit, als ik een essay schrijf een spel speel of kook.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Is dat niet heel saai en slaapverwekkend? Luister je dat op Spotifyi?
Kan beurnquote:Op maandag 17 februari 2020 15:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Laat maar.
DE nieuwste wereld, maar ben nu effe op de speedwereld gaan zitten, daar al 6 dorpjes bij elkaar nuquote:Op maandag 17 februari 2020 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke wereld?
Ja het hele spel is allang verneukt door al die pp functies. Met die dukaten kan je items kopen die je bepaalde boosts geven
Moet je niet werken?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
DE nieuwste wereld, maar ben nu effe op de speedwereld gaan zitten, daar al 6 dorpjes bij elkaar nu
Oh ja speeds zijn wel tof.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
DE nieuwste wereld, maar ben nu effe op de speedwereld gaan zitten, daar al 6 dorpjes bij elkaar nu
Nicequote:Op maandag 17 februari 2020 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ja speeds zijn wel tof.
Kunnen er wel eens 1 spelen
Ik sta 10e op w72 :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |