quote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Grifte het volgende:
Kutzooitwitter:Feyenoord twitterde op maandag 17-02-2020 om 14:56:29Bad news... 😢🇨🇴 Luis Sinisterra is naar verwachting zes tot acht maanden uitgeschakeld.You will come back stronger, 𝘢𝘮𝘪𝘨𝘰. 💪 reageer retweet
Kan ook natuurlijk.twitter:KuipTalk twitterde op maandag 17-02-2020 om 15:06:39Wouldn't be surprised to see Kökcü getting some playing time as an inverted winger on the left flank, with Ozyakup taking over his place. Kokcu occassionally played there under Gio and in the Academy (and has the qualities for it). reageer retweet
Zie Dickie dat niet doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan ook natuurlijk.twitter:KuipTalk twitterde op maandag 17-02-2020 om 15:06:39Wouldn't be surprised to see Kökcü getting some playing time as an inverted winger on the left flank, with Ozyakup taking over his place. Kokcu occassionally played there under Gio and in the Academy (and has the qualities for it). reageer retweet
Dit is echt heel erg balenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Grifte het volgende:
Kutzooitwitter:Feyenoord twitterde op maandag 17-02-2020 om 14:56:29Bad news... 😢🇨🇴 Luis Sinisterra is naar verwachting zes tot acht maanden uitgeschakeld.You will come back stronger, 𝘢𝘮𝘪𝘨𝘰. 💪 reageer retweet
duur grasmatje daar in Zwollequote:Op maandag 17 februari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
Wel raar trouwens dat we nu opeens wel weer de duur van een blessure aangegeven krijgen.
Wel extreem kut dit.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Grifte het volgende:
Dat wordt dus weer lekker trechtervoetballen met Larsson die de doelpunten nog steeds niet bepaald aaneen rijgt bij Feyenoord. (4, 6 en 4 goals in de eredivisie de afgelopen seizoenen.)quote:Op maandag 17 februari 2020 14:58 schreef Grifte het volgende:
moeilijk te zien, moment is rond 4:50quote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet... Maar het was toch gewoon een overtreding + penalty?
Hoe kun je hier een penalty in zien? Speel het eens in slowmotion af, dan zie je overduidelijk dat de Zwolle-speler de bal eerst wegtikt.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeilijk te zien, moment is rond 4:50
dat lijkt me ook maar dan nog vind ik het moeilijk te zienquote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe kun je hier een penalty in zien? Speel het eens in slowmotion af, dan zie je overduidelijk dat de Zwolle-speler de bal eerst wegtikt.
In die 'overtreding' zie ik geen penalty. Ik zie wel een handsbal vlak voor dat moment, als Van Polen over de keeper valt. Maar ook lastig te zien in deze herhaling, op TV was er vanuit een andere hoek een herhaling waarbij hij overduidelijk de hand op de bal krijgt.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe kun je hier een penalty in zien? Speel het eens in slowmotion af, dan zie je overduidelijk dat de Zwolle-speler de bal eerst wegtikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |