see you in court, groetjes Royce de V.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een beetje jouw schuld hè.
HMquote:Op maandag 17 februari 2020 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat dreetje weer terug gaat naar die eh.. ex, hoe heet ze?
Ja dat dus.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
HM
niet Hare Majesteit, al heeft ze volgens fans wat overeenkomsten met wijlen prinses Diana, maar Heilige Monique.
Hoge instagram-bomen vangen veel wind. Ze lijken elke keer verbaasd over de aandacht die er volgt als het ff niet lekker gaat, terwijl ze wel continue de media bellen als er weer een albumpje verkocht moet worden (zoals laatst: die jammerlijk slechte kerst-CD).quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef -river- het volgende:
Nationale Oproep: André Hazes en Bridget Maasland vragen media om rust & respect
Kroonprins van het levenslied en presentatrice roddelprogramma willen liefdesbreuk in stilte verwerken
André Hazes en Bridget Maasland vragen de media om hen de komende tijd met rust te laten. Ze hopen hun liefdesbreuk zo in stilte te kunnen verwerken. “Met oog op het feit dat het om privéomstandigheden gaat vraagt het management om André en Bridget rust te gunnen en met respect om te gaan met de huidige omstandigheden”, zo staat in een verklaring die is verspreid door Andrés management.
Lees ook – ‘Alle aandacht voor hun relatie was de doodsteek’
Eerder maandag werd bekend dat André en Bridget na drie maanden uit elkaar zijn. Ze gaven de media deels de schuld van het stuklopen van hun romance. “Door de druk die op onze relatie lag en alle aandacht die ervoor was, hebben we besloten om er een punt achter te zetten”, zo gaven ze aan tegenover RTL Boulevard.
ANP
Ja echt niet!!!
Aangezien het mede mijn schuld is dat het uit is wil ik alles weten
Ja, maar ik kan het gewoon nietquote:Op maandag 17 februari 2020 14:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je Dre en Bridget met rust zou laten in deze moeilijke tijd
Blijkbaar mist hij nog te veel de kruis van HMquote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
HM
niet Hare Majesteit, al heeft ze volgens fans wat overeenkomsten met wijlen prinses Diana, maar Heilige Monique.
Hoeveel relaties heeft ze gehad dan die ze voorgesteld heeft aan haar kind?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef -river- het volgende:
Ook al smul ik ervan, een ding zit mij dwars en dat is de zoon van B. Ik gun deze knul zoveel meer dan keer op keer de echte liefde van zijn moeder te ontmoeten.
https://www.shownieuws.nl(...)-wim-alweer-gedoofd/quote:Op maandag 17 februari 2020 15:06 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hoeveel relaties heeft ze gehad dan die ze voorgesteld heeft aan haar kind?
omgquote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die titel eronder dan:
“Temperatuur op Curaçao daalt 5 graden na aankomst Bridget”
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die titel eronder dan:
“Temperatuur op Curaçao daalt 5 graden na aankomst Bridget”
Die vind het wel gezellig denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
maar HOE LEG JE DIT DAN UIT AAN DE KLEINE?
Dit is niet echt, toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef -river- het volgende:
Nationale Oproep: André Hazes en Bridget Maasland vragen media om rust & respect
Kroonprins van het levenslied en presentatrice roddelprogramma willen liefdesbreuk in stilte verwerken
André Hazes en Bridget Maasland vragen de media om hen de komende tijd met rust te laten. Ze hopen hun liefdesbreuk zo in stilte te kunnen verwerken.
Hazes wist het niet aangezien hij 32 minuten te laat was.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet iemand hoe laat Bridget Maasland?
Ik denk dat HM hem uiteindelijk wel weer terug in huis neemt, voor hun zoontje. En dat ze dan wss nog een keer zwanger raakt van hem en ze leven nog lang en gelukkigquote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
HM
Ja echt hè, dat mens is niet wijs.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is niet echt, toch?
Gaat ze daar voortaan dan zelf ook mee stoppen in haar roddelprogramma?
Hoe laat wat? Hoe laat ze haar clearblue #ad plaatst? Hoe laat ze een verklaring uitdoet? Hoe laat Boulevard begint? Hoe laat ze doorgaans haar slipje laat zakken?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ik echt walgelijk vinden.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:37 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik denk dat HM hem uiteindelijk wel weer terug in huis neemt, voor hun zoontje. En dat ze dan wss nog een keer zwanger raakt van hem en ze leven nog lang en gelukkig
Rachel huilt niet mee, al dat vocht is slecht voor het leer.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:38 schreef Leandra het volgende:
Zou Bridget al uithuilen bij nieuwe hartsvriendin Rachel?
Bwehehehequote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |