Gepaste bescheidenheid over de breakups van anderen in de toekomst zou dan passenquote:Op maandag 17 februari 2020 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog sterker: haar "vak" is media-aandacht voor de "sterren", ze weet als geen ander hoe de bloedhonden er bovenop zitten als er iets in de relatie van een BN'er speelt, en in dit geval twee BN'ers, dus ook gewoon dubbele aandacht... die ze overigens vooral te danken hebben aan het feit dat hun relatie duidelijk al gaande was toen zijn relatie met Monique nog niet duidelijk voorbij was.
Oh ja, dat was eigenlijk ook wel echt heeeeel erg leuk.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gepaste bescheidenheid over de breakups van anderen in de toekomst zou dan passenWant mevrouw heeft zelf nog veel te leren over de liefde. Zo ongeveer net als Kwalbert toen z'n burgemeester husband wat dubieuze dingen uithaalde.
Ik vond Albert daar destijds juist heel open over, die erkende zelf juist dat het logisch was dat ie zelf ook een keer aan de beurt kwam...quote:Op maandag 17 februari 2020 10:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gepaste bescheidenheid over de breakups van anderen in de toekomst zou dan passenWant mevrouw heeft zelf nog veel te leren over de liefde. Zo ongeveer net als Kwalbert toen z'n burgemeester husband wat dubieuze dingen uithaalde.
Is het CDA al met een statement gekomen?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:14 schreef Rene het volgende:
Ik schrik hiervan.
Na Marco
En Rico
Nu andré
Wauw.
Al die zekerheden van het leven. Hoekstenen. Het brokkelt af. :’(
Maar hij vroeg in het persbericht om privacyquote:Op maandag 17 februari 2020 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Albert daar destijds juist heel open over, die erkende zelf juist dat het logisch was dat ie zelf ook een keer aan de beurt kwam...
Of juist welquote:Op maandag 17 februari 2020 07:11 schreef -river- het volgende:
...tip voor haar volgende vlam: NIET met haar op vakantie gaan.
Maar zo rond Valentijn zag ik in elk geval niet aankomenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat had ik wel verwacht dat het uit is. Was geen lang leven zo.
Dit dus.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:07 schreef Leandra het volgende:
Of hij heeft Bridget gevraagd om naar Curaçao te komen, of ze is gegaan omdat Monique daar ook was met Dreetje.
In dat laatste geval zal ze zich al langer zorgen maken over zijn trouw binnen een relatie (ze kan het weten immers), en zal iedere keer dat hij bij zijn zoon op bezoek gaat ook al stress opgeleverd hebben of de verkering nog wel aan was aan het eind van de dag.
Pieter Heerma heeft het er moeilijk mee maar ziet ook oplossingen.....quote:Op maandag 17 februari 2020 11:02 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Is het CDA al met een statement gekomen?
twitter:PieterHeerma twitterde op donderdag 13-02-2020 om 10:57:57Steeds vaker lijkt roddeljournalistiek te gaan over wie er het hardste schreeuwt. Maar voor een goed verhaal is vaak meer nodig. Daarom pleit ik voor camera's in de woningen van alle roddeljournalsiten. Juist in tijden van polarisatie kan dit bijdragen aan verbinding en saamhorigheid reageer retweet
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Raap me op. Mensen op insta vergelijken Mo met lady Di
Die heeft al 20 jaar moeten luisteren naar Borsato die onder de douche staat te zingen. Dat kun je haar niet aandoen.quote:
Ik zou zeggen: Bridget en Emile Ratelband, die gun ik elkaar echt en Emile kan elke leeftijd zijn die hij wil zijn, dus ook wat dat betreft geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:23 schreef praadje het volgende:
Als nu al die vrijgezellen eens een avondje samen gaan kwartetten en het lot het geluk laten bepalen.
We hebben.
-Antwee
-Bridget
-Monque
-Rico
-Marco
-Leontien
-Gordon
-Willeke Alberti
-Emile Ratelband
Dat zou een leuke uitkomst kunnen hebben.
Zit ook 20 jaar tussenquote:Op maandag 17 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Leontien en Rico. Dat lijkt me een leuk setje.
Nee, dan zou ik gaan voor Monique en Rico.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Bridget en Emile Ratelband, die gun ik elkaar echt en Emile kan elke leeftijd zijn die hij wil zijn, dus ook wat dat betreft geen probleem.
Ik zie meer in Monique en Marco, dan kan Monique gewoon haar leven als "vrouw van" voortzetten en ze hebben al een museum: MoMA.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik gaan voor Monique en Rico.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie meer in Monique en Marco, dan kan Monique gewoon haar leven als "vrouw van" voortzetten en ze hebben al een museum: MoMA.
Dan is het idd wel handig om te kiezen voor een vrouw die niet meer oud hoeft te worden maar het al is.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:27 schreef praadje het volgende:
En dan Gordon met Willeke. Want hij is zo goed met oudjes en heeft wel eens laten vallen dat hij misschien ooit oud gaat worden met een vrouw.
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het idd wel handig om te kiezen voor een vrouw die niet meer oud hoeft te worden maar het al is.
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:11 schreef Mariposas het volgende:
“Ik ben zo onwaarschijnlijk trots op jou.. Jouw hart zit echt op de juiste plek. Als vriend, als vader, als man, als hubby. Gefeliciteerd knapperd. Ben je klaar voor de rest van je leven? Dit is de bedoeling. Jij bent de liefde van mijn leven.”
Die schijnt een oogje op Yolanthe te hebben lees ik net.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:26 schreef Donna het volgende:
Rico Verhoeven (die in scheiding ligt met zijn vrouw) stuurde Yolanthe vorige week bloemen van ¤800
https://www.shownieuws.nl(...)cadeau-aan-yolanthe/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |