Ja geen kunst in de nacht Die heeft bijna 2 uur laatste post gehadquote:
Netjes netjesquote:Op maandag 17 februari 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen kunst in de nacht Die heeft bijna 2 uur laatste post gehad
quote:
Ja zeker, is wel mooi verdienen hè.quote:
Mario is er niet. Dan hoeft er niet veel geblokt te worden. En kunnen de wakker blijvers hun kans grijpen. Geef ze eens ongelijkquote:
Dan ben ik in dromenlandquote:Op maandag 17 februari 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is er niet. Dan hoeft er niet veel geblokt te worden. En kunnen de wakker blijvers hun kans grijpen. Geef ze eens ongelijk
Ik was al eerder wakker maar zet nooit gelijk me pc aan. Moeten ook anderendingengebeuren. Maar als ik dit had geweten. Ha ha haquote:
Kan. Maar dan doe ik alsnog me andere dingen niet.quote:
okay...vind ik handiger dan mobiel.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb niet eens pc of laptop....
Het is niet te doen deze maandquote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goh.....toch alweer twee punten....ben het echt verleerd hier![]()
Hoiiiiii!quote:
Tis hard werken om punten te kunnen scorenquote:
Dat heb ik vanmorgen vroeg al gedaanquote:Op maandag 17 februari 2020 08:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga maar eens echt werken, toedeloe liefjes
Ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Werkze!!quote:Op maandag 17 februari 2020 08:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan was je er al vroeg bij. Wat voor werk doe je?quote:
Ja, vooral omdat het anders veel te druk is op de weg. Ik werk bij een gemeentequote:Op maandag 17 februari 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was je er al vroeg bij. Wat voor werk doe je?
Ja in de vroege ochtend is het nog niet zo drukquote:Op maandag 17 februari 2020 08:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het anders veel te druk is op de weg. Ik werk bij een gemeente
Ga jij vandaag even 200 punten pakken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |