Ah ok, nou succes ermee.. hopen dat je vol gaat houden enzquote:Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Persoonlijke administratie op orde maken, elke dag gezond eten en weer een paar keer per week sporten.
Ik heb nogal lui geleefd sinds oktober
Geen auto hebbenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Gewoon de hele weg naar je werk fietsen
Als ik eenmaal in dat ritme zit gaat het vanzelf, maar er dan weer uitgaan en dan er weer inkomen is lastigquote:Op zondag 16 februari 2020 22:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nou succes ermee.. hopen dat je vol gaat houden enz
Wat is een ribba?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft weinig zin met ov kaart, heb wel ribba
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh zelfbedacht straattaal voor rijbewijs
Zonde manquote:
Oh ik kan veel wel waarderen hoor, ook wel naar dikke hardcore/style feesten geweest maar tegenwoordig ben ik meer van het Nederlandstalige lied/piraten muziek.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde man
Wat voor muziek heeft jouw voorkeur?
Piratenfeestquote:Op zondag 16 februari 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik kan veel wel waarderen hoor, ook wel naar dikke hardcore/style feesten geweest maar tegenwoordig ben ik meer van het Nederlandstalige lied/piraten muziek.
Wat 70's/80's op z'n tijd en dat was het wel zo'n beetje
Haha nicequote:Op zondag 16 februari 2020 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Piratenfeest![]()
ook nog een paar keer geweest.
Vind dat ook wel leuk maar luister het thuis eigenlijk amper.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha nice![]()
Ik heb dat precies andersom, als ik uit ga vind ik beetje stampen altijd wel leuk
Snap ik, ik ben er helemaal mee gestopt, had er steeds minder zin in.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ging eerst wel veel naar feesten maar trek dat echt niet meer. 2x per jaar ofzo vind ik mooi
Dank je, maar wel een beetje zuunig hoor. Kom je soms uit Zeeland, geen punt teveel hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Speciaal een minuut gewacht voor je punt
Langer kon ik gewoon niet wachten om je te begroetenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank je, maar wel een beetje zuunig hoor. Kom je soms uit Zeeland, geen punt teveel hoor
Hier geloof ik niks vanquote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Speciaal een minuut gewacht voor je punt
Aaahh dat vind ik dan wel weer liefquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Langer kon ik gewoon niet wachten om je te begroeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |