Wat een mooie man hetwitter:EurovisionF2 twitterde op maandag 17-02-2020 om 18:16:28Hier vous avez posé vos questions ŕ @TomLeebOfficial : il vous a répondu ! ⬇#Eurovision #Eurovision2020 #TomLeeb https://t.co/p8hDWEwXwc reageer retweet
Dat hoeft op zich ook niet, ik heb ook weleens het gevoel dat een lied speciaal voor mij is geschreven wat natuurlijk helemaal niet zo is. Hebben we allemaal weleens toch dat je je verbonden voelt met een bepaald lied of tekst.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef Nashipeer het volgende:
In dit interview zei Tom dat de tekst "the best in me" gaat over de beste relatie die hij ooit had gehad, dus het lied is een soort van persoonlijk verbonden met hem? Maar aan de andere kant heeft hij John Lundvik nog nooit ontmoet zei hij
Ze zíjn hier juist heel erg trots op, anders hadden ze niet weken geleden al tegen Wiwi (geloof ik, zal zo even terugzoeken) geroepen dat ze een lied hadden dat alle andere nummers in de finale zou doen vergeten.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:52 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Maar als ze echt zo trots waren hadden ze als groots muziekland toch niet dit misbaksel aangekocht?
Ik heb dat ‘s morgens meestal met Opzij van Herman van Veen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook niet, ik heb ook weleens het gevoel dat een lied speciaal voor mij is geschreven wat natuurlijk helemaal niet zo is. Hebben we allemaal weleens toch dat je je verbonden voelt met een bepaald lied of tekst.
Ja wat is daar eigenlijk gebeurd? Deed John een Anoukje? Dat ie er eigenlijk toch liever niks mee te maken wilde hebben? Of was hij er wel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb dat ‘s morgens meestal met Opzij van Herman van Veen.![]()
Overigens was het in dit geval voor de beeldvorming misschien wel handiger geweest als Tom en John samen lachend op de foto waren gegaan.
John heeft eergisteren zelfs vol trots een instagrampost gewijd aan het feit dat hij het nummer (mede) heeft geschreven (na een tijd geleden geteased te hebben dat hij voor 2020 weer een bijdrage had gedaan aan een inzending van esf).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wat is daar eigenlijk gebeurd? Deed John een Anoukje? Dat ie er eigenlijk toch liever niks mee te maken wilde hebben? Of was hij er wel?
Ahhh! Dat laatste had ik meegekregen, dat eerste niet, thanks!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
John heeft eergisteren zelfs vol trots een instagrampost gewijd aan het feit dat hij het nummer (mede) heeft geschreven (na een tijd geleden geteased te hebben dat hij voor 2020 weer een bijdrage had gedaan aan een inzending van esf).
Zo vaak "Oh noo..." haha. Ook een beetje hoe ik er bij zat toen ik het voor het eerst hoorde.quote:
Hij heeft het nummer wel overduidelijk al eerder gehoord, en wat info opgezocht... niettemin is z'n reactie wel terecht, zo'n ongeďnspireerd buttnummer, het zou verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zo vaak "Oh noo..." haha. Ook een beetje hoe ik er bij zat toen ik het voor het eerst hoorde.
Oh dat idee heb ik helemaal niet. Ik geloof niet dan ons favoriete Hoofd dat zou doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij heeft het nummer wel overduidelijk al eerder gehoord, en wat info opgezocht... niettemin is z'n reactie wel terecht, zo'n ongeďnspireerd buttnummer, het zou verboden moeten worden.
Dat leest natuurlijk bijna niemand. Zo blijft het beeld hangen dat Frankrijk iets heeft besteld uit de kille Zweedse muziekfabriek van G:Son.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
John heeft eergisteren zelfs vol trots een instagrampost gewijd aan het feit dat hij het nummer (mede) heeft geschreven (na een tijd geleden geteased te hebben dat hij voor 2020 weer een bijdrage had gedaan aan een inzending van esf).
twitter:anaelgr twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 17:53:23🎙️🇫🇷 @TomLeebOfficial annonce préparer une version + folk de son titre. Pour l'#Eurovision ? https://t.co/G7cq5WuoFh reageer retweet
Als ze echt nog een kans willen maken op linkerrijtje moeten ze dat echt echt echt doen. Dan maken ze ons, zichzelf en ik denk zeker ook Tom blij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:27 schreef joko97 het volgende:
Gaat Tom Leen een revamp doen? Op zijn Instagram is die volop in de studio bezig.
Zo eensch.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze echt nog een kans willen maken op linkerrijtje moeten ze dat echt echt echt doen. Dan maken ze ons, zichzelf en ik denk zeker ook Tom blij.
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:16:53France's Minister of Culture says the use of English in Tom Leeb's #Eurovision entry "broke" his ears 🇫🇷https://t.co/Pfafgcgkn0 via @BarkerWithBite reageer retweet
Tu es le meilleur de moi, het past wel. Overigens is dit natuurlijk weer typisch Frans nationalisme, het nummer was beter geweest in helemaal Engels (of helemaal Frans, dat dan weer wel).quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt heel sneu worden.twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:16:53France's Minister of Culture says the use of English in Tom Leeb's #Eurovision entry "broke" his ears 🇫🇷https://t.co/Pfafgcgkn0 via @:BarkerWithBite reageer retweet
Net niet. Ik vind 't het ook best leuk. Ik heb die Eiffeltoren video al een paar keer bekeken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:32 schreef dollce het volgende:
Ben volgens mij echt de enige die het serieus best een leuk nummer vind![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |