quote:Op zondag 16 februari 2020 22:10 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Misschien wat moeilijk te begrijpen voor je, maar je hoeft geen rechten te studeren om verstand te hebben van rechtzaken.
Je moet wel een basiskennis hebben omtrent begrippen die gebruikt worden tijdens rechtszaken. Wat jij nu "niet toerekeningsvatbaar" of "ontoerekeningsvatbaar" noemt, slaat als een drol op een drumstel, echter, gezien je blijkbaar helemaal geen kijk hebt op hoe een rechtszaak in zijn gang gaat, zal ik het je niet kwalijk nemen. Maar geef geen adviezen waarover je zelf helemaal geen kennis hebt, dat is niet handig voor die dronken kankerdebiel Kree.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:49 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Advocaat inschakelen, je kan aangeven dat je niet toerekeningsvatbaar was tijdens het verklaren. Zijn zeker mogelijkheden in dit verhaal. Agenten moeten ook echt alles precies goed doen tijdens de blaastest.
Is goed Praadje. Sorry.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef praadje het volgende:
Kunnen we weer ontopic ipv wie is hier het slimste te spelen?
Prettig om te lezen dat jij dit volgens jezelf wel hebt.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar geen verstand van zaken hebt omtrent rechtszaken.
Je blaast nogal hoog van de toren, maar hoe zit het dan precies met onder invloed een verklaring afleggen en daar later op terugkomen? Een strafbaar feit plegen omdat je dronken was heeft niet tot effect dat je niet meer verwijtbaar bent of schuld hebt, omdat je jezelf in die toestand hebt gebracht en er dus sprake is van voorwaardelijke opzet. Maar hoe gaat het dan met het afleggen van die verklaring? Schijn je licht even.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:12 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een basiskennis hebben omtrent begrippen die gebruikt worden tijdens rechtszaken. Wat jij nu "niet toerekeningsvatbaar" of "ontoerekeningsvatbaar" noemt, slaat als een drol op een drumstel, echter, gezien je blijkbaar helemaal geen kijk hebt op hoe een rechtszaak in zijn gang gaat, zal ik het je niet kwalijk nemen. Maar geef geen adviezen waarover je zelf helemaal geen kennis hebt, dat is niet handig voor die dronken kankerdebiel Kree.
Ik heb ook geen intentie om TS te helpen, want het is gewoon een grote debiel.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Prettig om te lezen dat jij dit volgens jezelf wel hebt.
Ondertussen heeft niemand hier iets aan omdat je alleen een grote smoel opentrekt en TS niet helpt met die geweldige kennis die je zogenaamd bezit.
Welterusten
Ligt compleet aan de toestand en hoe toerekeningsvatbaar men hem heeft bevonden. Die verklaring hangt samen met verklaringen van getuigen, die blijkbaar hebben vernomen dat TS (duidelijk onder invloed) een motorvoertuig heeft bestuurd. Met meerdere verklaringen is het geen raketwetenschap om te beoordelen dat TS helemaal geen voertuig had mogen besturen. Als je dat naast het promillage legt wat geblazen is, is het een duidelijk geval van rijden onder invloed.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je blaast nogal hoog van de toren, maar hoe zit het dan precies met onder invloed een verklaring afleggen en daar later op terugkomen? Een strafbaar feit plegen omdat je dronken was heeft niet tot effect dat je niet meer verwijtbaar bent of schuld hebt, omdat je jezelf in die toestand hebt gebracht en er dus sprake is van voorwaardelijke opzet. Maar hoe gaat het dan met het afleggen van die verklaring? Schijn je licht even.
Totaal verkeerd mijn vraag geïnterpreteerd.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:38 schreef GiornoGiovanna het volgende:
Ligt compleet aan de toestand en hoe toerekeningsvatbaar men hem heeft bevonden. Die verklaring hangt samen met verklaringen van getuigen, die blijkbaar hebben vernomen dat TS (duidelijk onder invloed) een motorvoertuig heeft bestuurd. Met meerdere verklaringen is het geen raketwetenschap om te beoordelen dat TS helemaal geen voertuig had mogen besturen. Als je dat naast het promillage legt wat geblazen is, is het een duidelijk geval van rijden onder invloed.
Kan gebeuren als minst grappige debiel van 2019. Geeft niks hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Totaal verkeerd mijn vraag geïnterpreteerd.
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:40 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Kan gebeuren als minst grappige debiel van 2019. Geeft niks hoor.
tis maar goed dat OP niet iemand dronken in zijn balzak had gesnedenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je blaast nogal hoog van de toren, maar hoe zit het dan precies met onder invloed een verklaring afleggen en daar later op terugkomen? Een strafbaar feit plegen omdat je dronken was heeft niet tot effect dat je niet meer verwijtbaar bent of schuld hebt, omdat je jezelf in die toestand hebt gebracht en er dus sprake is van voorwaardelijke opzet. Maar hoe gaat het dan met het afleggen van die verklaring? Schijn je licht even.
En dan nog niet mijn simpele vraag kunnen beantwoorden, na te pochen met je fictieve kennis van zaken. Moet je nagaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:40 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Kan gebeuren als minst grappige debiel van 2019. Geeft niks hoor.
Ik heb je vraag prima beantwoord, maar je moet ook wel begrijpend kunnen lezen. Als je daar geen antwoord uit kunt halen, kun je beter de dichtstbijzijnde GGZ instelling om hulp vragen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dan nog niet mijn simpele vraag kunnen beantwoorden, na te pochen met je fictieve kennis van zaken. Moet je nagaan.
Begrijpend lezen, therapie (2e keer), ontkennen van eigen falen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:44 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik heb je vraag prima beantwoord, maar je moet ook wel begrijpend kunnen lezen. Als je daar geen antwoord uit kunt halen, kun je beter de dichtstbijzijnde GGZ instelling om hulp vragen.
Onder andere, wat nog over blijft:quote:Op zondag 16 februari 2020 22:44 schreef Harlekien het volgende:
Correct me if I'm wrong:
- Niemand heeft TS zien rijden
- TS blies pas een uur na het incident
- TS is onder flinke invloed van alcohol onder druk gezet om een verklaring te geven
Heb niet alle posts gelezen, maar bovenstaande dingen kloppen toch?
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:44 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik heb je vraag prima beantwoord, maar je moet ook wel begrijpend kunnen lezen. Als je daar geen antwoord uit kunt halen, kun je beter de dichtstbijzijnde GGZ instelling om hulp vragen.
Onder druk van de politie terwijl hij onder invloed wasquote:Op zondag 16 februari 2020 22:46 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Onder andere, wat nog over blijft:
- TS gaf zelf toe de auto te zijn ingestapt
- TS gaf zelf toe schade te hebben gereden bij een ander
- Buren hebben TS zien rijden terwijl hij onder invloed was
waarvan het ook de vraag is, hoe weten buren dan dat kree onder invloed zou zijn?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Onder druk van de politie terwijl hij onder invloed was
Dat de buren TS hebben zien rijden heb ik even gemist.
Exactquote:Op zondag 16 februari 2020 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvan het ook de vraag is, hoe weten buren dan dat kree onder invloed zou zijn?
Waarschijnlijk weten ze dat kree een zware drinker is en dagelijks onder invloed is, en vaak gaat de motoriek achteruit. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarvan het ook de vraag is, hoe weten buren dan dat kree onder invloed zou zijn?
Omdat kree een alcoholist is en altijd dronken is. Heeft kree allemaal zelf gepost op dit forum.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah ja, had even terug moeten lezen, mijn fout. Buren-verhaal:quote:Op zondag 16 februari 2020 22:48 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Onder druk van de politie terwijl hij onder invloed was
Dat de buren TS hebben zien rijden heb ik even gemist.
quote:Op zondag 16 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
1 van de fucking NSB buren had gebeld want was het eigenlijk al aan het afhandelen met die mensen van wie die auto was, kleine parkeer schade nog geen 100 euro. Ok een tyfus leider heeft de politie gebeld enzo en ok die hebben mij niet zien rijden, maar moest blazen en was teveel, rijbewijs kwijt gelijk. CBR shit weet ik veel en strafrecht. Gvd om een krasje. Thx buren
Staat niet dat ze TS hebben zien rijdenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:52 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ah ja, had even terug moeten lezen, mijn fout. Buren-verhaal:
[..]
Doet er niet toe, op dat moment hoeft TS niet persé onder invloed te zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Omdat kree een alcoholist is en altijd dronken is. Heeft kree allemaal zelf gepost op dit forum.
Op een gegeven moment weten je buren dat ook.
Dan nog, als ze TS niet hebben zien rijden, maar wel de politie bellen tijdens het conflict, dan kan het niet zo zijn dat TS TIJDENS het conflict zo ziekelijk veel heeft gezopen om zo'n promillage te krijgenquote:Op zondag 16 februari 2020 22:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Staat niet dat ze TS hebben zien rijden
TS kan ook uit reactie van het ongelukje zichzelf bezat hebben.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:54 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Dan nog, als ze TS niet hebben zien rijden, maar wel de politie bellen tijdens het conflict, dan kan het niet zo zijn dat TS TIJDENS het conflict zo ziekelijk veel heeft gezopen om zo'n promillage te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |