Het is strafrecht hè, dat valt niet onder een rbv.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Ik ga de rechtsbijstand nog even bellen iig.
heb wel een amice die bij justitie werkt. Zal het doorsturenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
TS ik hoop oprecht dat je nooit meer een rijbewijs krijgt. Kan iemand dit topic niet doorsturen naar justitie?
Hij bedoelde kratjequote:Op maandag 17 februari 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kree leest alleen dit deel.
Dus dat bedoelde hij: het was maar een klein kratje. Wat ie op hadquote:
Ach de vermoeiende megastraf is goed mensen zijn ook weer gearriveerd.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
TS ik hoop oprecht dat je nooit meer een rijbewijs krijgt. Kan iemand dit topic niet doorsturen naar justitie?
Iemand die straalbezopen een zware werkbus meent te moeten mogen besturen en ieder gevaar dat daarin schuilt star, dagenlang blijft ontkennen of gewoon simpelweg niet ziet vind ik levensgevaarlijk en zie ik liever als passagier dan bestuurder in het verkeer. Simpel.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach de vermoeiende megastraf is goed mensen zijn ook weer gearriveerd.
Wanneer zou iemand nooit meer een rijbewijs mogen krijgen en zouden we die grenzen dan gewoon niet voor elke overtreding moeten laten gelden?
Echt fuck you, vuile teringasociaal. Het wil maar niet tot je botte kop doordringen dat je een complete mongool bent als je strontbezopen in een auto gaat rijden.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Jaja ok het was fout van mij ok jullie je zin. Over de hele gang van zaken heb ik dik twijfels. Heb niet echt gevaar veroorzaakt ofzo.
Zou ik heel snel opzoek gaan naar een baan waar je geen rijbewijs voor nodig hebt. Je bent je rijbewijs minimaal 6 maanden kwijt. 6 maanden zonder loon lukt natuurlijk niet met je spaarpotje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
Proef lol ja dat gaat nog even duren ben ik bang met 700 euro op mijn rekening totaal....
Dat moeten we dan ook doen met de mensen die wel met vol bewustzijn door rood rijden, veel te hard rijden, stopborden negeren,enz...quote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Iemand die straalbezopen een zware werkbus meent te moeten mogen besturen en ieder gevaar dat daarin schuilt star, dagenlang blijft ontkennen of gewoon simpelweg niet ziet vind ik levensgevaarlijk en zie ik liever als passagier dan bestuurder in het verkeer. Simpel.
Je hebt hier steeds beweerd dat het een klein krasje was maar dat heb je niet eens goed gezien?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef kree het volgende:
Ga zo nog even kijken. Wat de schade nu echt is aan die auto, als ie er nog staat iig en anders wat de schade bij mij is. Was niet te zien maargoed werd hard onderbroken natuurlijk dus heb niet eens goed gekeken. Voor zover ik zag niks bij mij.
Kon je überhaupt nog iets zien gelet op de waardes die de blaastest aangaven?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef kree het volgende:
Ga zo nog even kijken. Wat de schade nu echt is aan die auto, als ie er nog staat iig en anders wat de schade bij mij is. Was niet te zien maargoed werd hard onderbroken natuurlijk dus heb niet eens goed gekeken. Voor zover ik zag niks bij mij.
Klopt die schade vergoed ik gewoon ok ze hebben appje naar mij gestuurd. Het was niet meer als wat schamp schade hoor van mijn voor bumper naar die van hun. Maar in al het gedoe heb ik zelf nu geen foto. Hun wel, gevraagd of ze me die even door willen sturen. Die schade handel ik netjes met ze af was ook de bedoeling. Maar idd dat is het minst van het probleem nu jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt hier steeds beweerd dat het een klein krasje was maar dat heb je niet eens goed gezien?
Betaal die schade maar gewoon, want dat is niet je grootste probleem en je hebt werkelijk alle schijn tegen.
Jawel; hoor en als ik die foto nog krijg dan laat ik hem graag hier zien.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Kon je überhaupt nog iets zien gelet op de waardes die de blaastest aangaven?
Ik denk dat je nog niet voldoende duidelijk gemaakt hebt dat het maar een krasje was.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel; hoor en als ik die foto nog krijg dan laat ik hem graag hier zien.
Dat sowiesoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
Vind het wel zuur voor TS ivm zijn werk. Laat dit leergeld zijn man, niet meer doen.
Als je dat stelselmatig op hoge snelheid doet zeker, je zal niet de eerste zijn die een ander de dood injaagt op die manier. En ook niet de eerste die kans op kans op kans gehad heeft voor het tot een fatale afloop komt.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:57 schreef Basp1 het volgende:
Dat moeten we dan ook doen met de mensen die wel met vol bewustzijn door rood rijden,
quote:
36 jaar oud.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef kree het volgende:
hoop dat ik niet gelijk lastig gevallen word door de overbuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |