Iemand had een alcoholprobleem en drinkt nu alleen nog in het weekendquote:Op maandag 17 februari 2020 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie jij in dat je niet had moeten drinken en rijden?
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, maar die schade was de hele aanleiding voor het vervolg. \
En dat is dan 36.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Jaja ok het was fout van mij ok jullie je zin.
jawel, dat heb je wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Jaja ok het was fout van mij ok jullie je zin. Over de hele gang van zaken heb ik dik twijfels. Heb niet echt gevaar veroorzaakt ofzo.
Heb jij alleen nog in het weekend een alcoholprobleem? Zulke gehalten in je bloed komen namelijk niet van een paar biertjes.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Had, drink alleen nog in het weekend.
Dat jij dat wel zo beleeft duidt er op dat je in ieder geval in het weekend nog wel een probleem hebt met de beleving van het aantal biertjes dat je op hebt.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
NEEEHEEEEEE.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel door met je zatte kloten achter het stuur te gaan zitten.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Jaja ok het was fout van mij ok jullie je zin. Over de hele gang van zaken heb ik dik twijfels. Heb niet echt gevaar veroorzaakt ofzo.
Godverdomme kerel. Drink je dood, helemaal prima, maar ga niet achter het stuur zitten wanneer je je helemaal naar de tering hebt gedronken.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Sommige mensen kunnen door jaren van ervaring en gewenning gewoon goed tegen drank en mogen dan best straalbezopen enkele simpele verkeershandelingen verrichten in een zware werkbus wanneer zij om zich heen geen gevaarzetting constateren, zelfs als ze daarbij andere auto's naar eigen zeggen beschadigen maar helemaal niet zo erg en dat zouden ze echt wel handje contantje willen oplossen, jatoch. Fuck NSB-buren!!!!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
NEEEHEEEEEE.
Echt, wat de tering man.. Je bent opgevallen door die schade, maar dat is niet de aanleiding waarom je bent meegenomen en zo.
Echt, what the fuck man..
Dat kan, maar omgekeerd is het niet abnormaal dat er een beetje getest wordt hoe vast je zit en blijft zitten aan zo een verhaal.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:31 schreef anndb het volgende:
[..]
Zonder goed te praten wat er is gebeurd: de politie legt je bij zo'n verhoor toch al snel wat in de mond (helaas ook uit eigen ervaring), en ik kan me zeker voorstellen als je nog wat in schok bent van wat er allemaal in zo'n korte periode gebeurd dat je achteraf denkt kut dat had ik zo niet willen laten zeggen/opschrijven/whatever.
Daarom ook: advocaat raadplegen.
Waarom twijfel je er nog aan? Wat begrijp je niet aan mijn eerdere uitleg?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Kan de politie mij wel dwingen blaastest te doen terwijl ze mij niet rijdende of besturend aantroffen?
Blijkbaar wel dus als ik jullie zo hoor? Maar heb er beetje mijn twijfel over
Fuck NSB-buren en fuck Fok! SS'ers!!!! Ze moeten allemaal die zielige Kree hebben die alleen maar ff achter het stuur van zn zware werkbus wil kruipen met tig bier in zn mik en dan schade rijdt maar verder echt geen gevaar vormt!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Ik ga de rechtsbijstand nog even bellen iig. Ik snap jullie wel hoor. Maar vergeet ook niet dat er echt best heel veel conclusies hier worden gedaan die iig niet waar zijn maar op basis van “ik denk”. Dat mag wel enzo. Maar is dat wel waarheid dan? Ik heb echt geen zin om alles te weerleggen ofzo.
Het gaat mij meer om zsm de eventuele schade af te handelen en zsm weer rijbewijs terug te krijgen.
En waarom heb je geen gevaar veroorzaakt denk je? Welke voorzorgsmaatregelen had je genomen?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:45 schreef kree het volgende:
Alsof een klein krasje in een auto meer dan een klein krasje op een kind zou kunnen zijn, er was op z'n eigen bumper helemaal niets te zien!!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En waarom heb je geen gevaar veroorzaakt denk je? Welke voorzorgsmaatregelen had je genomen?
Slim, ik veroordeel je overigens niet. Geef alleen eigen en goed bedoeld advies om zsm je rijbewijs terug te krijgen, dat lijkt mij het belangrijkste voor nu (voor jou).quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Ik ga de rechtsbijstand nog even bellen iig. Ik snap jullie wel hoor. Maar vergeet ook niet dat er echt best heel veel conclusies hier worden gedaan die iig niet waar zijn maar op basis van “ik denk”. Dat mag wel enzo. Maar is dat wel waarheid dan? Ik heb echt geen zin om alles te weerleggen ofzo.
Het gaat mij meer om zsm de eventuele schade af te handelen en zsm weer rijbewijs terug te krijgen.
TS veroordeeld zichzelf ook niet...al die ophef over zo'n klein krasjequote:Op maandag 17 februari 2020 15:05 schreef anndb het volgende:
[..]
Slim, ik veroordeel je overigens niet. Geef alleen eigen en goed bedoeld advies om zsm je rijbewijs terug te krijgen, dat lijkt mij het belangrijkste voor nu (voor jou).
Gelukkig maar dat deze dagenlange stroom hersendiarree nu gaat over geringe schade aan een object in plaats van grote schade aan een persoon. Dan zou het niet slechts tenenkrommend maar dieptriest en boosmakend zijn. Misschien ook wel niet meer te herstellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
TS veroordeeld zichzelf ook niet...al die ophef over zo'n klein krasje
True! Het blijft hoe dan ook een treurig verhaalquote:Op maandag 17 februari 2020 15:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat deze dagenlange stroom hersendiarree nu gaat over geringe schade aan een object in plaats van grote schade aan een persoon. Dan zou het niet slechts tenenkrommend maar dieptriest en boosmakend zijn. Misschien ook wel niet meer te herstellen.
De waarheid is dat er aangetoond is dat men boven 0,5 promille minder goed functioneert in het algemeen en specifiek in het verkeer. Dit brengt dus een verhoogd risico met zich mee. Dat risico neem je dus als je ondanks je drankgebruik toch achter het stuur stapt.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |