Nee je bent gewoon een enorme lul dat je met 2,7 promille überhaupt achter het stuur van een motorvoertuig bent gestapt.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:46 schreef kree het volgende:
Ik hou erover op heb ingeparkeerd geen letsel veroorzaakt en wordt behandeld als de grootste misdadiger ooit nu.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:55 schreef kree het volgende:
Tja maak er even meer sensatie van die media berichten heb ol we; twijfel over btw. Het was aparte oproep voor politie en geen fuik ofzo. Dus tsja zal wel ofzo zal het eens vragen morgen
En dat in een uurtje tijdquote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef Tinos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien was je nog flink opbouwend qua alcohol in de adem/bloed Kree.
Bedankt voor de input !quote:Op zondag 16 februari 2020 20:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Samenvatting voor in de OP trouwens:
TS was dronken. Hij besloot plots dat zijn auto niet goed was ingeparkeerd en wilde hem -een uur na het initiële parkeren- zelf opnieuw inparkeren, maar dit keer goed. Bij dit opnieuw inparkeren heeft hij schade gemaakt bij de auto van de buren.
Toen kwam de politie en moest hij een blaastest doen. Hij had 1175 ug/l, wat gelijk staat aan 2,7 promille. De wettelijke limiet is 0,54 promille.
TS vindt dat hij niemand in gevaar heeft gebracht omdat hij alleen inparkeerde en hier veel te zwaar wordt bestraft: hij is prima bereid de schade te betalen, maar het "dronken achter het stuur zitten" is overtrokken: hij parkeerde, zo zegt hij, immers alleen maar in. De meeste users zijn het niet met hem eens.
Verder is hij voor zijn werk afhankelijk van zijn rijbewijs als ik het goed heb begrepen, maar dit weet ik niet zeker. Staat waarschijnlijk ergens in deel 1 ofzo.
450quote:Op zondag 16 februari 2020 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
Geweldig, een nieuw topic en door de haast niet eens gereekst. Fucking fantastic
Je denkt dat het hoger was?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:31 schreef kree het volgende:
Ok ik mag een advocaat nu of toegewezen? Ben het nl niet eens hiermee
Denk meer er zijn me woorden in de mond gelegd en beetje met soort van dwang waardoor ik het nu lastiger krijg? Feit op ambtseed ius dat ik niet onder invloed besturende voertuig ben aangetroffen?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:35 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je denkt dat het hoger was?
Heb je nu ook weer gezopen ?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Denk meer er zijn me woorden in de mond gelegd en beetje met soort van dwang waardoor ik het nu lastiger krijg? Feit op ambtseed ius dat ik niet onder invloed besturende voertuig ben aangetroffen?
Probeer maar eens een advocaat te vinden die hierin mee wil gaan. Succesquote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Denk meer er zijn me woorden in de mond gelegd en beetje met soort van dwang waardoor ik het nu lastiger krijg? Feit op ambtseed ius dat ik niet onder invloed besturende voertuig ben aangetroffen?
Nee het is echt zo wel gegaan. Tsja Ok die bus staat btw nu nog kut door de politie neergezet daarna maar ik mag het niet anders doen nu?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef praadje het volgende:
Kree, is het niet mogelijk dat gezien de hoeveelheid ugl je niet meer precies weet hoe alles gegaan is? Dat het mogelijk toch anders zit dan je zelf nu in gedachten hebt?
De meeste mensen weten met zo'n hoeveelheid drank op niet eens de sleutel in het contact te krijgen.
Is dit van (de originele) TS? Positief op nagenoeg alle drugssoorten?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef Tinos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien was je nog flink opbouwend qua alcohol in de adem/bloed Kree.
Het boeit geen zak wat je gezegd hebt. Die 2.7 promille zegt alles.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Die zegt dat ik lopend op straat was enzo. Ok of mag dat ook niet meer?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Het boeit geen zak wat gezegd hebt. Die 2.7 promille zegt alles.
Nee?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef WcPot het volgende:
En waarom zelf de bus verplaatsen was er niemand anders in de buurt die dat had kunnen doen?
Nee die drugsdingen horen bij andere personen in dat Facebook bericht.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dit van (de originele) TS? Positief op nagenoeg alle drugssoorten?
Openbare dronkenschap mag inderdaad niet nee.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Die zegt dat ik lopend op straat was enzo. Ok of mag dat ook niet meer?
Nee van iemand anders die aangehouden is op zelfde avondquote:Op zondag 16 februari 2020 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dit van (de originele) TS? Positief op nagenoeg alle drugssoorten?
Wat doe je nu moeilijk? Je hebt toch gereden?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
gast serieusquote:Op zondag 16 februari 2020 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het is echt zo wel gegaan. Tsja Ok die bus staat btw nu nog kut door de politie neergezet daarna maar ik mag het niet anders doen nu?
2.7 promille is pure pech. Het kan iedereen overkomen dat er een tray halve liters per ongeluk in je keel glijdt.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Nismo91 het volgende:
Het is natuurlijk echt super zuur voor kree.
bel anders ff mr. Janssen. Schijnt een prima advocaat te zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:49 schreef kree het volgende:
Het is aardig fucked ja en zeker om nu dit op te lossen. Beetje teveel drama wel. Maargoed zal mijn straf wel krijgen uiteindelijk betaal ik die wss van een uitkering nu. Dus tsja. Hoop er nog wat positiefs uit te halen en dat er nog wat te regelen is. Maar jullie horende ben ik fucked dus
En hoe gaat het nu met je werk? Neem je deze week vakantie dagen op. Of krijg je dat morgen nog te horen.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:49 schreef kree het volgende:
Het is aardig fucked ja en zeker om nu dit op te lossen. Beetje teveel drama wel. Maargoed zal mijn straf wel krijgen uiteindelijk betaal ik die wss van een uitkering nu. Dus tsja. Hoop er nog wat positiefs uit te halen en dat er nog wat te regelen is. Maar jullie horende ben ik fucked dus
Openbaar dronkenschap mag officieel ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom überhaupt de bus verplaatsen? Wat was er zo verkeerd dat ie een uur geleden nog kon blijven staan maar toen ineens niet meer?quote:
Heb het eerlijk verteld daar naar. Ok weekje ofzo is allemaal niet een onwijs probleem nog. Langer als dat werkbus inleveren etc en of ik daar dan nog kan werken weet ik niet... tsja ik mag gewoon niet rijden nu en het duurt sowieso langer als een week denkquote:Op zondag 16 februari 2020 20:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu met je werk? Neem je deze week vakantie dagen op. Of krijg je dat morgen nog te horen.
Niet dat ik weet, Maarja ok achter de gordijnen gluren figuur wss. Gewoon nl btw alsof dat me wat uit zou maken, Het is een aardige naai streek wel ditquote:Op zondag 16 februari 2020 20:55 schreef Excavator het volgende:
haten je buren je ofzo?
zijn het moslims mss?
Weet niet wanneer je naar de politierechter moet maar de kans is heel reeel dat je tot die tijd sowieso je rijbewijs kwijt bent.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het eerlijk verteld daar naar. Ok weekje ofzo is allemaal niet een onwijs probleem nog. Langer als dat werkbus inleveren etc en of ik daar dan nog kan werken weet ik niet... tsja ik mag gewoon niet rijden nu en het duurt sowieso langer als een week denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |