O hier aan de schuin aan de achterkant van 8.30 uur tot 14.30 uur en weer een andere school van 8.30 uur tot 14.45 uur. Raar dat er dan verschil in zitquote:Op zondag 16 februari 2020 13:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja ze gaan van 8:30 tot 14:00 dus wel een uur korter dan als ze wel tussen de middag naar huis zouden gaan..
Klopt wat je zegt. Het is lang niet het ajax van vorig jaar natuurlijk, best genoten van dat seizoen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi, Ziyech weer terug. Al had ik hem liever op een flank gezien waardoor vd beek op 8 kon blijven.
Gravenberch erit is niet zo erg, leuk talent maar totaal nog niet goed genoeg.
Die 3 x 10 secondenquote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het over furieus masturberen maar vooruit
Gelukkig hoef ik het niet te kijken en geen verplicht studio sportquote:Op zondag 16 februari 2020 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Topvermaak
Het is natuurlijk nog geen atletiek maarja
Vorig seizoen viel alles gewoon op zijn plek, weet niet hoelang het weer gaat duren voor we dat niveau halen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Het is lang niet het ajax van vorig jaar natuurlijk, best genoten van dat seizoen.
Doet het goed onder dickie.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja genieten straks weer van Feyenoord.
Heb je er een keer met de timer bijgestaanquote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er een keer met de timer bijgestaan
Wauw, geen wonder dan in 10 sec als ik naar Jippie kijkt ( zie UI) dan kan het niet anders dat je vreselijk opgewonden raaktquote:
Wachten maar af, talent genoeg bij ajax.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorig seizoen viel alles gewoon op zijn plek, weet niet hoelang het weer gaat duren voor we dat niveau halen.
Dan ga ik hier maar proberen de IP camera's in een software pakket te krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het niet te kijken en geen verplicht studio sport
Dat is waar. Maar toen hadden we ook de ideale combinatie van talent met de ervaring van Tadic en Blind in topvormquote:Op zondag 16 februari 2020 13:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wachten maar af, talent genoeg bij ajax.
Inderdaad. En staat ze me nog met zo'n geile stem aan te moedigenquote:Op zondag 16 februari 2020 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, geen wonder dan in 10 sec als ik naar Jippie kijkt ( zie UI) dan kan het niet anders dat je vreselijk opgewonden raakt
O jou man ook al een voetbal fijnquote:Op zondag 16 februari 2020 13:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan ga ik hier maar proberen de IP camera's in een software pakket te krijgen.
ja ben er blij mee had er niks meer van verwacht maar alles valt precies goed.quote:
Hou je in bedwang he nu, je bent op een feestjequote:Op zondag 16 februari 2020 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. En staat ze me nog met zo'n geile stem aan te moedigen
Nee hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je in bedwang he nu, je bent op een feestje
Kloptquote:Op zondag 16 februari 2020 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jou man ook al een voetbal fijn
O ja jij ging laate met Plym naar voetballen he
Wel bizar dat ze nu ineens wel kunnen voetballenquote:Op zondag 16 februari 2020 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ben er blij mee had er niks meer van verwacht maar alles valt precies goed.
mooi hoe jullie de miljoenen verdient aan de jeugdopleiding en zulks gaan investeren in onbekende falende Brazilianen enzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorig seizoen viel alles gewoon op zijn plek, weet niet hoelang het weer gaat duren voor we dat niveau halen.
ja apart hoe dat werkt.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wel bizar dat ze nu ineens wel kunnen voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |