Dat doe ik bijna dagelijks.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:09 schreef kree het volgende:maar krijg nu wel de gevolgen alsof ik met 130 over de snelweg reed.
Gewoon zsm mogelijk bellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:12 schreef kree het volgende:
Ja ach waarom niet... ga maar verder hoor. Ik zit nu btw aan te hikken tegen mijn werkgever bellen. Hmmmms
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shitquote:Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon zsm mogelijk bellen.
Hoe langer je wacht, des te erger wordt het.
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft al gebeld paar keer. Ik durf niet..... maarja zal wel moeten he. Owh shit
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet miepen, gewoon bellen. Je maakt het jezelf en je werkgever alleen maar lastiger door het uit te stellen.
Je gedraagt jezelf nu echt als een jankmongool. Accepteer gewoon de gevolgen van je eigen debiele actie.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.
En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?
Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
En dat wordt alleen maar erger naar gelang je wacht.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het maar zit er zo tegen aan te hikken.
De grootste criminelen pakken het allemaal wat slimmer aan dan jij en die doen niet moeilijk als hun auto 20 cm verkeerd geparkeerd staatquote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Ben serieus gewoon misselijk ervan. Echt de grootste criminelen worden niet eens zo hard aangepakt. En weet niet hoe ik dit uit moet leggen naar werkgever. Tja eigenlijk gewoon simpel zoals het is. Maarja ok maandag was ik vrij maar dit gaat echt langer duren met rijbewijs.
En voor wie zegt is allemaal terecht, nah ik denk niet? Er is wel een verschil tussen even een parkeer schade maken en nog een heel kleintje. Als straal bezopen over de weg knallen enzo?
Tja wettelijk ik weet niet hoe het zit. Ben helemaal niet een voertuig besturend aangetroffen?
Misschien iets aan je alcoholverslaving doen en niet zo janken over de situaties waar jij je met je dronken kop in belandt.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Als je met 130 over de snelweg knalt maakt je geen schade, jij wel. En kennelijk was er een reden voor iemand om de politie te bellen en dat is vast niet omdat een klein krasje gemaakt had. Heeft vast meer gespeeld.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:22 schreef kree het volgende:
Hier wel want het is smal straatje.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe vaak er wel hier niet auto's net naast hun vak staan
Niemand die zich er druk om maakt joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |