Dat zou wmb een optie zijn hoor. Maar om redenen die mij dus nooit duidelijk zijn geworden zijn trainers allergisch voor 2 linkspoten naast elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat onze Mexicaanse vriend slechter zou zijn dan dit. Rosario sjokt ook maar een beetje over het veld. Heeft geen idee wat hij met de bal moet doen. Die heeft een psychiater nodig.
Kun je hem ongelijk geven?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Gakpo is ook een waanzinnige egotripper trouwens. Die geeft alleen de bal af als het echt niet anders kan geloof ik
Ik denk dat dit ook wel de bovengrens van deze selectie is qua spel. Veel meer zit er niet in.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Vond het eigenlijk wel een leuk potje.Vond er bij PSV niemand uitspringen. In negatief opzicht Rosario weer. Die maakt zoveel domme keuzes.
Die Kokcu is trouwens wel een leuke speler.
gewoon een beetje blind nogquote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Gakpo is ook een waanzinnige egotripper trouwens. Die geeft alleen de bal af als het echt niet anders kan geloof ik
Die kokcu is wel goed ja.voor het eerst een beetje op geletquote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Vond het eigenlijk wel een leuk potje.Vond er bij PSV niemand uitspringen. In negatief opzicht Rosario weer. Die maakt zoveel domme keuzes.
Die Kokcu is trouwens wel een leuke speler.
Nee, 4e plaats is belachelijk slecht.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima toch? Meer zat er niet in met die bizar slechte fase die we hebben gehad.
*3e..az gaat zakkenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, 4e plaats is belachelijk slecht.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima toch? Meer zat er niet in met die bizar slechte fase die we hebben gehad.
Hoezo was dat natuurlijk een pingel? Higler ziet het niet en de VAR kan het niet met 100% vaststellen. Op basis van wat moet die bal dan op de stip? Had ik overigens ook gezegd als het aan de kant van Feyenoord was.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:56 schreef Scarface88 het volgende:
Goed weggekomen. Was natuurlijk een pingel. Lek is duidelijk nog niet boven. Hou mn hart weer vast voor Groningen uit. Altijd lastig daar.
Nu ik het nog eens terugzie twijfel ik ook. Het leek op volleybal in eerste instantie.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo was dat natuurlijk een pingel? Higler ziet het niet en de VAR kan het niet met 100% vaststellen. Op basis van wat moet die bal dan op de stip? Had ik overigens ook gezegd als het aan de kant van Feyenoord was.
Niet alleen na de wedstrijd hoor. Maar jij vond het wel een goede actie van hem begrijp ik? Tering wat dom zeg...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na iedere wedstrijd van PSV komen zeiken over Gakpo.
De 1-1 bedoel je? Deed hij wel goed ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet alleen na de wedstrijd hoor. Maar jij vond het wel een goede actie van hem begrijp ik? Tering wat dom zeg...
En dat hij niet wist dat je geel kon krijgen voor het over je hoofd trekken van een shirt.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:56 schreef RipCity het volgende:
Gakpo die zegt dat die niet wist dat die op scherp stond: ben je ook lekker met je vak bezig zeg...
die gasten worden zo gepamperd dat het zelf denken daaronder lijdtquote:Op maandag 2 maart 2020 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat hij niet wist dat je geel kon krijgen voor het over je hoofd trekken van een shirt.
Het verbaast mij altijd hoe weinig veel spelers blijkbaar met voetbal bezig zijn buiten de trainingen en de wedstrijden. Als ik prof was zou ik juist van al dat soort details op de hoogte willen zijn, kan je zomaar eens je voordeel mee doen.
Blijf me erover verbazen. Je zou verwachten dat profs echte voetbaldieren zijn en voetbal vreten, drinken en schijten maar volgens mij weet de gemiddelde ED-speler niet eens tegen wie ze volgende week spelenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gasten worden zo gepamperd dat het zelf denken daaronder lijdt
Idd als ik voetballer zou zijn zou je jezelf toch inlezen en beelden bestuderen van je directe tegenstander etc. Gebeurd in US bij American football en basket ook heel erg.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen. Je zou verwachten dat profs echte voetbaldieren zijn en voetbal vreten, drinken en schijten maar volgens mij weet de gemiddelde ED-speler niet eens tegen wie ze volgende week spelen
dan kom je ook weer bij stukje management terecht, in principe zouden die de speler moeten instrueren en hem op die kaarten situatie wijzenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd als ik voetballer zou zijn zou je jezelf toch inlezen en beelden bestuderen van je directe tegenstander etc. Gebeurd in US bij American football en basket ook heel erg.
Ik lees de VI niet maar als voetballer zou je die toch ook helemaal moeten doorlezen en iig al je eigen stats toch met gemak uit het hoofd moeten kennen…
Martje van de Heuvel... Ja, of je eist gewoon dat ze zichzelf inlezen elke week.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan kom je ook weer bij stukje management terecht, in principe zouden die de speler moeten instrueren en hem op die kaarten situatie wijzen
Trainers zeggen dat soort dingen ook wel eens bewust niet, omdat ze niet willen dat een speler gaat 'rekenen' of zich in gaat houden. Wat voor mij alleen nog maar een grotere motivatie zou zijn om het zelf bij te houden.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan kom je ook weer bij stukje management terecht, in principe zouden die de speler moeten instrueren en hem op die kaarten situatie wijzen
als je vaak ziet dat spelers een boek voorgelezen krijgen voor ze invallen zal dit bij de voorbereiding op een wedstrijd ook individueel gebeuren, maar wel eens verder hoor dat een speler dermate met z'n vak bezig moet zijn dat dit niet mag gebeuren.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Martje van de Heuvel... Ja, of je eist gewoon dat ze zichzelf inlezen elke week.
Dat dus ook vooral. Dat wil je toch gewoon weten? Ook of je tegenstander op scherp staat trouwens. Even opmerking maken tegen hem:"belangrijke pot volgende week voor jullie man, zou maar geen geel pakken.".quote:Op maandag 2 maart 2020 12:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd als ik voetballer zou zijn zou je jezelf toch inlezen en beelden bestuderen van je directe tegenstander etc. Gebeurd in US bij American football en basket ook heel erg.
Ik lees de VI niet maar als voetballer zou je die toch ook helemaal moeten doorlezen en iig al je eigen stats toch met gemak uit het hoofd moeten kennen…
Het zweet klotst ze vast onder de oksels na zo'n opmerking.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dus ook vooral. Dat wil je toch gewoon weten? Ook of je tegenstander op scherp staat trouwens. Even opmerking maken tegen hem:"belangrijke pot volgende week voor jullie man, zou maar geen geel pakken.".
Hoort er gewoon bij. Beetje op je tegenstander inpraten. Zullen er genoeg tussen zitten die er toch ff over denken en waar het bewust of onbewust invloed gaat hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het zweet klotst ze vast onder de oksels na zo'n opmerking.
Ik denk dat Roger fijn even afwacht of er niks beters voor hem is dan een provincieclubje uit de ED.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Roger Schmidt al binnen?? las dat ie voornamelijk 442 speelt....
Dan weet je eigenlijk al genoeg als je naar de laatste weken kijkt ondr Faber... die is het elftal aan het voorbereiden voor komend seizoen,het systeem erin slijpen:)
Zit er dik in idd..quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Roger fijn even afwacht of er niks beters voor hem is dan een provincieclubje uit de ED.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Roger Schmidt al binnen?? las dat ie voornamelijk 442 speelt....
Dan weet je eigenlijk al genoeg als je naar de laatste weken kijkt ondr Faber... die is het elftal aan het voorbereiden voor komend seizoen,het systeem erin slijpen:)
de 442 opstelling he..met thomas als dynamische spitsquote:
Thomas is nogal een dynamische spits, het lijkt er niet opquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de 442 opstelling he..met thomas als dynamische spits
op die manier speelde Schmidt ook bij leverkussen.
Onder Faber wel,en het loopt best lekker..zie hem ook liever op het middenveld spelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thomas is nogal een dynamische spits, het lijkt er niet op
wat loopt er lekker dan, eerste behoorlijke test tegen Feyenoord en je mag blij zijn met een punt, prima verder als je ziet waar PSV vandaan komt maar aanknopingspunten om op te bouwen zie ik niet echt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onder Faber wel,en het loopt best lekker..zie hem ook liever op het middenveld spelen.
Met komend seizoen Malen en Romero/Lammers als spitsenduo
Eens, Faber heeft de boel zo goed mogelijk neergezet en de speelwijze aangepast aan wat er aan spelersmateriaal voorradig is, maar dit is echt geen voorbode van hoe het elftal er volgend seizoen uit gaat zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat loopt er lekker dan, eerste behoorlijke test tegen Feyenoord en je mag blij zijn met een punt, prima verder als je ziet waar PSV vandaan komt maar aanknopingspunten om op te bouwen zie ik niet echt.
Als je bent afgezakt naar decor voor vrouwenvoetbal weet je waar je staat.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Champions League finale in Eindhoven
https://www.psv.nl/nieuws(...)-philips-stadion.htm
Iddquote:Op maandag 2 maart 2020 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blijf me erover verbazen. Je zou verwachten dat profs echte voetbaldieren zijn en voetbal vreten, drinken en schijten maar volgens mij weet de gemiddelde ED-speler niet eens tegen wie ze volgende week spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |