Omdat in China de artsen wel moeten omdat ze anders de bak in verdwijnen of erger, in Nederland heb je dat pressiemiddel niet. Daar maak ik me wel zorgen om, zelfde ook voor de voedselvoorziening. De vakkenvullers en de chauffeurs die kunnen gewoon zeggen, amehoela ik blijf lekker thuis en niemand die er wat tegen doet. In China is dat natuurlijk iets anders, zelfde verhaal dus.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat komt je twijfel aan de integriteit van artsen vandaan? De eed die ze gezworen hebben is niks de waard?
Welke zaken afgelopen jaren bevestigen dit negatieve vermoeden?
Haha ja in China MOETEN de vakkenvullers en chauffeurs thuisblijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Omdat in China de artsen wel moeten omdat ze anders de bak in verdwijnen of erger, in Nederland heb je dat pressiemiddel niet. Daar maak ik me wel zorgen om, zelfde ook voor de voedselvoorziening. De vakkenvullers en de chauffeurs die kunnen gewoon zeggen, amehoela ik blijf lekker thuis en niemand die er wat tegen doet. In China is dat natuurlijk iets anders, zelfde verhaal dus.
Wij in het Westen moeten maar hopen dat de mensen in die vakgebieden zich willen 'opofferen' voor het groter goed.. In China zal men MOETEN..
We hebben hier ook niet te maken met een regime.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:00 schreef Xenorium het volgende:
Omdat in China de artsen wel moeten omdat ze anders de bak in verdwijnen of erger, in Nederland heb je dat pressiemiddel niet. Daar maak ik me wel zorgen om, zelfde ook voor de voedselvoorziening. De vakkenvullers en de chauffeurs die kunnen gewoon zeggen, amehoela ik blijf lekker thuis en niemand die er wat tegen doet. In China is dat natuurlijk iets anders, zelfde verhaal dus.
Wij in het Westen moeten maar hopen dat de mensen in die vakgebieden zich willen 'opofferen' voor het groter goed.. In China zal men MOETEN..
Dat gebeurt elke zaterdagavond in steden in heel Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:13 schreef dewaal het volgende:
Aankomend weekend is er weer carnaval. Dus komen we allemaal weer bij elkaar om te feesten.
dat mensen dus niet in paniek moeten raken. Ik lees op twitter dat we hier allemaal iedereen moeten testen. Dat is gewoon onzin.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:14 schreef Toefjes het volgende:
Dat gebeurt elke zaterdagavond in steden in heel Nederland.
Wat is precies het punt dat je wil maken?
Ja joh. Ik zit nu voetbal te kijken. Zitten ook duizenden mensen bij elkaar in het stadion. Volgende week ga ik ook naar het stadion. Het leven gaat gewoon lekker door.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:16 schreef dewaal het volgende:
[..]
dat mensen dus niet in paniek moeten raken. Ik lees op twitter dat we hier allemaal iedereen moeten testen. Dat is gewoon onzin.
Inderdaad. Het leven gaat door. En laten we gewoon met zijn allen een mooi carnavalfeest er van maken komende week.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:19 schreef Toefjes het volgende:
Ja joh. Ik zit nu voetbal te kijken. Zitten ook duizenden mensen bij elkaar in het stadion. Volgende week ga ik ook naar het stadion. Het leven gaat gewoon lekker door.
Maar iedereen testen, dat kan toch helemaal niet? Dat zou de grootste operatie in de Nederlandse geschiedenis worden
En dat moet je dan nog af en toe herhalen ook, want over een maand kan alles weer anders zijn.
Coronavalquote:Op zondag 16 februari 2020 17:13 schreef dewaal het volgende:
Aankomend weekend is er weer carnaval. Dus komen we allemaal weer bij elkaar om te feesten.
Er stond van de week op ad.nl dat bij 40 huisartsen mensen die zich melden met griepachtige verschijnselen gelijk een Corona-test krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:43 schreef dewaal het volgende:
En die mensen die echt slecht zijn gaan echt zelf wel naar een dokter. En wordt er gewoon volgens protocol gewerkt. dus niets om ons zorgen te maken.
dat kan. Maar de meeste zullen niet zo snel bij het geringste griepje naar de huisarts rennen.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef Toefjes het volgende:
Er stond van de week op ad.nl dat bij 40 huisartsen mensen die zich melden met griepachtige verschijnselen gelijk een Corona-test krijgen.
Dus er wordt wel serieus mee omgegaan.
offtopic ik heb er 9 en ik dacht met mijn naam verzinnen aan dat stukje uit Harry Potter met die slang (thankssssssssss)quote:Op zondag 16 februari 2020 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
[Offtopic]
Hoe onthoudt je met inloggen hoeveel essen je hebt?
Ik heb er maar 3, dat is nog te overzien.
[/Offtopic]
De meesten hebben dan ook geen griepje, maar zijn gewoon verkouden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:56 schreef dewaal het volgende:
[..]
dat kan. Maar de meeste zullen niet zo snel bij het geringste griepje naar de huisarts rennen.
Heel veel mensen halen verkoudheid en griep door elkaar. Als je echt griep hebt, dan kan je bijna niks.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
De meesten hebben dan ook geen griepje, maar zijn gewoon verkouden.
Met griep lig je gewoon in bed.
Griep wordt meestal misbruikt door aanstellers die geen zin hebben om te werken.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heel veel mensen halen verkoudheid en griep door elkaar. Als je echt griep hebt, dan kan je bijna niks.
Ja, en als er toevallig eentje Carnaval gaat vieren, dan gaat het snel. Dat is zo afgeladen vol, dat je je gewoon door de mensen-massa moet euh.....wringen.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:20 schreef dewaal het volgende:
[..]
En dus kunnen ze bijv. de komende dagen gewoon in nederland lopen.
Dat zijn dezelfde mensen die altijd het hebben over ZWAAR gekneusd ipv gekneusd. Bij echte griep dan kan je niet eens meer nadenken of het een griep is of een verkoudheid. Als je daar nog wel over kan denken is het een verkoudheid. Misschien zijn er in Nederland al wel mensen met het COVID-19 virus maar niet lopen te zeuren en denken het wel overgaat.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Griep wordt meestal misbruikt door aanstellers die geen zin hebben om te werken.
dat was vannacht net zo in de jaarbeurs. Ze kwamen uit diverse landen. Ook uit japan, china en korea. Er vliegen nog steeds dagelijks vliegtuigen op schiphol vanuit china.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, en als er toevallig eentje Carnaval gaat vieren, dan gaat het snel. Dat is zo afgeladen vol, dat je je gewoon door de mensen-massa moet euh.....wringen.
Ja, dat ga je niet tegenhouden, zo. Dat virus. het lijkt wel of ze er bijna om vragen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef dewaal het volgende:
[..]
dat was vannacht net zo in de jaarbeurs. Ze kwamen uit diverse landen. Ook uit japan, china en korea. Er vliegen nog steeds dagelijks vliegtuigen op schiphol vanuit china.
Dit.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Griep wordt meestal misbruikt door aanstellers die geen zin hebben om te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |