abonnement Unibet Coolblue
pi_192289541
quote:
Noorse songfestivalkandidate haakt teleurgesteld af: ‘Mijn droom is verbrijzeld’

De Noorse Ulrikke Brandstorp, die dit jaar zou meedoen aan het Eurovisiesongfestival, weigert in 2021 nog een keer in actie te komen als kandidaat voor Noorwegen.

(...) Ook Noorwegen organiseert een nieuwe nationale wedstrijd, de Melodi Grand Prix (MGP). Ulrikke kreeg daarin een finaleplaats aangeboden, maar die weigert ze.

,,Mijn droom is verbrijzeld‘’, schrijft Ulrikke op Instagram. ,,Ik begrijp volledig dat Eurovisie 2020 is geannuleerd vanwege het coronavirus. Maar ik hoopte dat Noorwegen net als andere landen zijn artiest zou steunen door mij in 2021 opnieuw naar het festival te sturen. Ik ben erg teleurgesteld over deze beslissing. Ik heb de finaleplaats in MGP geweigerd, omdat ik alleen in de finale wil omdat ik een goed nummer schrijf, en niet omdat ik dit jaar niet naar het songfestival kan gaan.”
Bron: https://www.ad.nl/show/no(...)erbrijzeld~abf14917/
  PR en moderator donderdag 26 maart 2020 @ 18:42:48 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192290432
quote:
Balen dit -O-

Maar dat laatste maakt niet echt sense. Want als ze wel intern geselecteerd was zou ze toch ook alleen maar gaan omdat ze dit jaar niet kon en niet omdat ze een goed nummer heeft geschreven (aangezien de 2021 nummers nog niet geschreven zijn)?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192292540
een automatische finaleplaats is voor haar het slechtste van twee werelden. Ze moet alsnog door een kwalificatie heen, maar heeft dan het nadeel dat ze haar lied niet meer bekendheid kan geven in een voorronde, en loopt bovendien het risico op commentaar dat haar lied die finaleplaats niet verdiende.
pi_192292591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Sableheart het volgende:
een automatische finaleplaats is voor haar het slechtste van twee werelden. Ze moet alsnog door een kwalificatie heen, maar heeft dan het nadeel dat ze haar lied niet meer bekendheid kan geven in een voorronde, en loopt bovendien het risico op commentaar dat haar lied die finaleplaats niet verdiende.
Precies.
  ESF Reporter donderdag 26 maart 2020 @ 20:30:35 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_192292791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Sableheart het volgende:
een automatische finaleplaats is voor haar het slechtste van twee werelden. Ze moet alsnog door een kwalificatie heen, maar heeft dan het nadeel dat ze haar lied niet meer bekendheid kan geven in een voorronde, en loopt bovendien het risico op commentaar dat haar lied die finaleplaats niet verdiende.
Maar dit jaar had ze ook al een automatische finaleplaats. In de voorronde mocht ze haar nummer wel alvast zingen. Ik ga er even vanuit dat MGP volgend jaar dezelfde opzet zal hebben als dit jaar.
pi_192326271
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar dit jaar had ze ook al een automatische finaleplaats. In de voorronde mocht ze haar nummer wel alvast zingen. Ik ga er even vanuit dat MGP volgend jaar dezelfde opzet zal hebben als dit jaar.
Da's waar ook. Ik had de procedure van Zweden in mijn hoofd zitten, maar Noorwegen had inderdaad de helft van zijn finaleplaatsen al voor ingevuld. Als ze volgend jaar dezelfde systematiek gaan volgen, en haar vervolgens "op de kwaliteit van het lied" een finaleplaats aanbieden, gaat ze dan ook weigeren? Of is dit misschien een vriendelijke manier om "bekijk het lekker" te zeggen, en zien we haar sowieso niet terug?
  zondag 26 april 2020 @ 01:49:53 #257
469185 DJ11
Radio 49
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 10:56:32 #258
375570 crew  Cyan9
pi_193156177
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 17 mei 2020 @ 23:53:37 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193186491
Een van de, zo niet de beste zangeres van dit jaar. Ze weet het nummer ook erg goed te brengen. Maar het nummer zelf is het toch net niet. Blijft te weinig hangen, behalve haar sterke eindstuk. Wat dat betreft past de titel niet echt bij het nummer, mijn aandacht blijft er juist niet bij hangen. Totaal uiteindelijk nog steeds wel prima, maar uiteindelijk verdient ze wel beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')