mijn schuld.... ik heb iedereen op t idee gebracht om maxpunten te halenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon nog 51 over met de maximale score
Kijk het liever via tv, iets groter scherm....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kijk via https://www.npostart.nl/live/npo-1-extra
gewoon laagvliegers na moltalk op 1 ipv tussen widm en moltalk inquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slechte planning dus... gewoon schaatsen na Moltalk samenvatten... iets met prioriteiten
slechtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef Legoblokje het volgende:
Wat is dat Hoogvliegers überhaupt voor programma?
Ook een optie. Het is sowieso onlogisch om dan weer naar een ander net te moeten zappen voor de napraat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon laagvliegers na moltalk op 1 ipv tussen widm en moltalk in
ook datquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook een optie. Het is sowieso onlogisch om dan weer naar een ander net te moeten zappen voor de napraat.
Bij mij doet ie t niet... ziggo.quote:
Dat was wel vrij duidelijk hoor (vanaf het begin al)quote:
de site wieisdemol.nl doet t bij mij zowaar goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t niet... ziggo.
Meer mensen last van?
Sore loserquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Whiskat kan beter gewoon alleen op wisisdemol.com gaan posten. Bij haar vrienden.
Ja ik ook, zit niet in mijn abonnementquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t niet... ziggo.
Meer mensen last van?
straks maar via ned1 kijken dus want hij dut t hier niet meer via de sitequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:44 schreef Nizno het volgende:
en toen liep mn stream vast
[ afbeelding ]
nou hij kwam er niet uit...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:46 schreef svann het volgende:
[..]
Aw.... Dan kijk je iets later.
Wel jammer, ja
Wel mooi plaatje zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:44 schreef Nizno het volgende:
en toen liep mn stream vast
[ afbeelding ]
ja drom maakte ik ook maar even een screenquote:
nathan is de molquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:51 schreef svann het volgende:
Rob wordt mijn nieuwe mol, zo gauw ik Nathan uit mijn hoofd krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |