A gossiequote:
Ga slapen danquote:
Ga je lekker Marioquote:
Een kring van smeltende sneeuw in de lucht wat overgaat tot regen, dan krijg je een "donut" te zien op de radarquote:
Ga wat anders doen dan als je het allemaal zo kut vindtquote:
Nog nooit gezien. Ik dacht een foutje op de radar...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een kring van smeltende sneeuw in de lucht wat overgaat tot regen, dan krijg je een "donut" te zien op de radar
Ga je de downtime niet pakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
[..]
ja straks, beetje vroeg nog.
Mooi, had het nog nooit gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een kring van smeltende sneeuw in de lucht wat overgaat tot regen, dan krijg je een "donut" te zien op de radar
Ik ook niet, maar dat hadden we blijkbaar paar daagjes geledenquote:
O oké. Mooi de natuurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat hadden we blijkbaar paar daagjes geleden
Meteoroloogquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:32 schreef dud0r het volgende:
Heeft HEMA gestudeerd voor weerkundige?
Nee, vind dat gewoon interessantquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:32 schreef dud0r het volgende:
Heeft HEMA gestudeerd voor weerkundige?
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, vind dat gewoon interessant
Ook goedquote:
Ook een optiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, vind dat gewoon interessant
Hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef aKboR het volgende:
Ik zie niet wat ik ttpe donker kous en wibd buiten....
#rokersleed
Nou.... Vrouwen kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef InverHouse het volgende:
Niets veranderlijker dan het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |