Laatste keer dat we iets van haar gehoord hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lieten ze je alleen met Allures?
Je kunt nog beter achtergelaten worden in the Bronx met een shirt "i hate nikkers"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Lieten ze je alleen met Allures?
![]()
wat is er in den bosch?quote:
Een trein naar de bewoonde wereldquote:
Net gegeten, zo even douchen en dan chill zonequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah lekker man, hemal niks vanavond.
Ik ook. Hele week laat, vandaag veel gedaan, nu bier&chil tijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Net gegeten, zo even douchen en dan chill zone
Je hebt er Bossche bol dus dat is al goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zo erg is de stad op zich niet.
De storm.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fok!Dennis komt bij je op bezoek?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Hebben anderen dat ook? Dat je hele dag in de weer bent in het weekend met je leven, sporten, huis schoonmaken en opruimen etc en dat je nog steeds het gevoel hebt dat je nog steeds niet volwassen bent
Een leven hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Hebben anderen dat ook? Dat je hele dag in de weer bent in het weekend met je leven, sporten, huis schoonmaken en opruimen etc en dat je nog steeds het gevoel hebt dat je nog steeds niet volwassen bent
Altijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Blij dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd.
Ik voel me van binnen altijd dat kind wat haar kamer niet wil opruimen als ik moet schoonmaken
Gelukkig hoef ik even de badkamer niet schoon te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik even de badkamer niet schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |