SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Jaloers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:28 schreef Kreator het volgende:
Kroketjes waren goddelijk. Patatas bravas ook. Nu eens bijkomen.
Niet in huis. Gooi er wel zo roomboter doorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Doe met shitload zure room! Is lekkerWeet ik nog van eergister
Succes met het mindere hoofd!
Er was ook lamsrwck, kip, karbonade vd grill. En gefrituurd artisjokhart in deeg.quote:
*boekt prompt een reis naar zuid-spanje*quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was ook lamsrwck, kip, karbonade vd grill. En gefrituurd artisjokhart in deeg.
Vier personen inclusief zes bier en wijn. 50 euro.
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
*boekt prompt een reis naar zuid-spanje*
Misschien maar eens kijken voor een midweek ofzo..
Lama's zijn wel van die gemiddelde dieren. Rare oren ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik had hier geit, koei, paard, lama en kat.
Maar dan niet van de gril![]()
Zo eens broccoli, rozemarijn-aardappelpartjes en nog iets van een vervanger uit de koelkast halen.
Ik ben even kwijt wie het vroeg, maar nee, ik huur niet van die familie. Ik huur van een echtpaar dat verder best prima is, maar er dus nogal wat maffe regels op na wil houden
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.
Morgen naar de markt en naar Alicante. Vd week naar Valencia.
Je bent zelf gemiddeldquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lama's zijn wel van die gemiddelde dieren. Rare oren ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De honderden flamingos waren ook wel een verrassing. Straks weer uit eten. Er is ook een leuke labrador en we hebben onze eigen keuken, badkamer en slaapkamer. Ik ga hier wel bijkomen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:25 schreef sigme het volgende:
Ik had een paar (geroosterde, witte) boterhammen met boter, pindakaas en sambal bij wijze van avondeten. Lief is straks redelijk op tijd terug denk hij; iets voor 8 uur. Dus dan is er nog even tijd voor een lekker biertje of wijntje.
En ik heb mezelf zojuist getrakteerd op tuttige kledij van Peter Hahn. Echte oudedamesmode.
Ik ben wel fan van hun kasjmier.Links is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je die gemalen met een specifiek doel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt heerlijk Krea.
Net de gedroogde basilicum gemalen. Van 50 gram bleef 4 gram over(ruikt wel erg lekker)
Om te kunnen strooien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had je die gemalen met een specifiek doel?
Hier inmiddels klaar met de pepers...
laagje van een cm of 3 in een oud rodekoolpotje
Ietsje meer dan ik had verwacht
En goed scherp... verstopte neus, holtes en bijpassende hoofdpijn zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Dan moet je in Valencia absoluut ergens de originele echte paella gaan eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |