Klopt dat is inderdaad niet mogelijkquote:Op donderdag 1 september 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand kan slechter zijn dan Harry Maguire.
Leuk hoor maar dit zegt toch nog niks, voor dit bedrag zal hij constanter moeten spelen als in Amsterdamquote:
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 20:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar dit zegt toch nog niks, voor dit bedrag zal hij constanter moeten spelen als in Amsterdam
Zeker dat vind ik ook hoorquote:Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.
Buttner scoorde ook in zijn debuut voor United.quote:Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.
Antony zou dan ook niet misstaan op het Doetinchemse kamp (los van de huidskleur) met zijn uiterlijk en gedrag dus de Graafschap gaat een mooie toekomst tegemoet.quote:Op zondag 4 september 2022 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buttner scoorde ook in zijn debuut voor United.
Bij de volgende club zal hij het wel heerlijk beffenquote:Op zondag 4 september 2022 23:20 schreef Marsenal het volgende:
Kuste bij de goal het logo van United.
Kleintjeskamp is geen kamp.quote:Op zondag 4 september 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antony zou dan ook niet misstaan op het Doetinchemse kamp (los van de huidskleur) met zijn uiterlijk en gedrag dus de Graafschap gaat een mooie toekomst tegemoet.
Erg overdreven zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Ja, eens.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Straks genieten op het WK van hem.quote:
Ergeren dus, irritant mannetje die Antonyquote:Op woensdag 16 november 2022 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks genieten op het WK van hem.
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ergeren dus, irritant mannetje die Antony
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbaldquote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Link naar dat topic graag.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbald
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk íkquote:Op zondag 1 januari 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |