Als je het al lastig hebt tegen de back van Fortuna Sittard is het natuurlijk lachwekkend dat er serieus mensen denken dat hij het wel even gaat maken in de Premier League.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze allebei heel blij mogen zijn als ze dat niveau halen
Aanvaller he. Ik denk dat het op basis van potentie wel te verantwoorden is. Hij heeft wel de X-factor. Dat heb ik bij Gakpo veel minder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja dat Ten Hag bij Man U zit speelt natuurlijk ook een grote rol. Met alle respect geen andere club gaat in de buurt van die 80 miljoen komen. Frenkie en De Ligt stonden op de rand van een finale en die laatste won de Golden Boy. Dat bedrag was nog te rechtvaardigen. Die 80 miljoen van Antony vraag ik mij af...
Maar ok die is zelfs afgewezen
Welk putje ? Het geld komt in goede handen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Anthony gaat Ziyech achterna. Leuk voor de Eredivisie maar te licht voor de PL. Daarnaast is hij psychisch niet in orde. Als Anthony mislukt dan gaat Ten Hag zijn hoofd er ook af. 100 miljoen door het putje gespoeld..
Waarom schrijven mensen na 2 jaar nog steeds “Anthony”quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Anthony gaat Ziyech achterna. Leuk voor de Eredivisie maar te licht voor de PL. Daarnaast is hij psychisch niet in orde. Als Anthony mislukt dan gaat Ten Hag zijn hoofd er ook af. 100 miljoen door het putje gespoeld..
Dat laatste niet natuurlijk, want Antony kan dan altijd nog wel voor 40-50 miljoen euro worden verkocht.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ajax koopt hem graag terug voor 35 miljoenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat laatste niet natuurlijk, want Antony kan dan altijd nog wel voor 40-50 miljoen euro worden verkocht.
Zegt niks. Veel spelers gaan pas presteren bij echte tegenstand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je het al lastig hebt tegen de back van Fortuna Sittard is het natuurlijk lachwekkend dat er serieus mensen denken dat hij het wel even gaat maken in de Premier League.![]()
Depay was een heel stuk verder, en een stuk beter, toen hij naar de PL ging. Dat is hem ook niet helemaal geworden.
Klopt dat is inderdaad niet mogelijkquote:Op donderdag 1 september 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand kan slechter zijn dan Harry Maguire.
Leuk hoor maar dit zegt toch nog niks, voor dit bedrag zal hij constanter moeten spelen als in Amsterdamquote:
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.quote:Op zondag 4 september 2022 20:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk hoor maar dit zegt toch nog niks, voor dit bedrag zal hij constanter moeten spelen als in Amsterdam
Zeker dat vind ik ook hoorquote:Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.
Buttner scoorde ook in zijn debuut voor United.quote:Op zondag 4 september 2022 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel zeer koel afgemaakt en dat tijdens je debuut, kuipvrees lijkt er niet in te zitten.
Antony zou dan ook niet misstaan op het Doetinchemse kamp (los van de huidskleur) met zijn uiterlijk en gedrag dus de Graafschap gaat een mooie toekomst tegemoet.quote:Op zondag 4 september 2022 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buttner scoorde ook in zijn debuut voor United.
Bij de volgende club zal hij het wel heerlijk beffenquote:Op zondag 4 september 2022 23:20 schreef Marsenal het volgende:
Kuste bij de goal het logo van United.
Kleintjeskamp is geen kamp.quote:Op zondag 4 september 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antony zou dan ook niet misstaan op het Doetinchemse kamp (los van de huidskleur) met zijn uiterlijk en gedrag dus de Graafschap gaat een mooie toekomst tegemoet.
Erg overdreven zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Ja, eens.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Straks genieten op het WK van hem.quote:
Ergeren dus, irritant mannetje die Antonyquote:Op woensdag 16 november 2022 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks genieten op het WK van hem.
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ergeren dus, irritant mannetje die Antony
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbaldquote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Link naar dat topic graag.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbald
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk íkquote:Op zondag 1 januari 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.
toch mooi man, zulke figurenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk ík
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig meequote:Op zondag 1 januari 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi man, zulke figuren
genoeg brave topspelers ook
Als je Neymar geen topspeler vindt heb je bijzonder weinig van voetbal begrepenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig mee
kan allebeiquote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig mee
En dan kan hij er opeens niets meer van, is gewoon 1 van de beste spelers ter wereld, als je dat niet wil zien, is het jouw probleem.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk ík
Niet de eerste keer dat deze schwalbekoning meer opvalt vanwege dit gedrag dan door zijn spelquote:Op zondag 1 januari 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan kan hij er opeens niets meer van, is gewoon 1 van de beste spelers ter wereld, als je dat niet wil zien, is het jouw probleem.
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat een mongooltjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef GGMM het volgende:
Even een belangrijke update.
Antony neemt een tattoo van Antony
[ afbeelding ]
Zodat z’n holmaatjes kunnen zien hoe die ze toejuicht als ze hem in z’n reet nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef GGMM het volgende:
Even een belangrijke update.
Antony neemt een tattoo van Antony
[ afbeelding ]
Deze voetballer met het Syndroom van Down heeft wel de FA-cup gewonnen.quote:
Wat was zijn inbreng?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze voetballer met het Syndroom van Down heeft wel de FA-cup gewonnen.
Geen idee. Vind het al knap dat-ie als man met het Syndroom van Down bij Man U. onder contract staat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |