Dan krijgt hij een dikke buikquote:Op maandag 24 februari 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhm nee. L2B's bezienswaardigheid is ook een zwangere D.
Voor bezienswaardigheid?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik daar beter voor door kan gaan.
Goedemorgen!quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, jullie hebben net ontbeten natuurlijk.
Waarmee dat tevens een bezienswaardigheid isquote:
We doen hard ons best een bezienswaardigheid te worden.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, jullie hebben net ontbeten natuurlijk.
Denk dat we dat wel kunnen hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen hard ons best een bezienswaardigheid te worden.
Nou ja, vrede en vrede is 2. Het moet niet de spuigaten uitlopen, zodat je iedere keer grotere maten kleding kan gaan kopen.quote:
Dan kan het eindresultaat hier gepost worden.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen hard ons best een bezienswaardigheid te worden.
Semi-vrede danquote:Op maandag 24 februari 2020 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou ja, vrede en vrede is 2. Het moet niet de spuigaten uitlopen, zodat je iedere keer grotere maten kleding kan gaan kopen.
Moet er ' s winters teveel moeite voor doen om het er af te houden en kan me dan wel van alles onthouden, maar dat is ook niet erg prettig leven.
Zodra het tuinwerk weer begint smelt het als sneeuw voor de zon.
Billen op Insta schijnt helemaal de bom te zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan het eindresultaat hier gepost worden.
Graag gemaakt, Prisha!quote:Op maandag 24 februari 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
En klaar. Hij was mooi, die Welcome Home. Dank je wel L2B
Mooi om dat te weten toch? En dan in de winter gewoon genieten van lekker eten, doe ik ook hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou ja, vrede en vrede is 2. Het moet niet de spuigaten uitlopen, zodat je iedere keer grotere maten kleding kan gaan kopen.
Moet er ' s winters teveel moeite voor doen om het er af te houden en kan me dan wel van alles onthouden, maar dat is ook niet erg prettig leven.
Zodra het tuinwerk weer begint smelt het als sneeuw voor de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |