quote:
Bizar hè. Laat ze dat maar eens uitbrengen als LEGO-pakket.quote:
Die cup stackingquote:Op zondag 23 februari 2020 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er komt een voor ons bekende berg in voor.
Ja dat viel meteen op hoe luchtig ermee om werd gegaan. Erg vreemd.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die cup stacking![]()
Dat meiske op die berg....ze was wel erg jong. Persoonlijk vind ik het een beetje onverantwoord om een jong kind zoiets te laten doen.
titel...inspriratie?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, de nieuwste house mix staat ook weer online. Transparent Lies & Associated Behavior (various house styles).
Is hier te beluisteren.
Die titel kwam in me op na bepaalde indrukken in het dagelijks leven, zo links en rechts. Bekt lekker hè.quote:
ja! Ik heb hem nu 16 minuten opstaan. Ik ga toch weer voor de Moonmixquote:Op maandag 24 februari 2020 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die titel kwam in me op na bepaalde indrukken in het dagelijks leven, zo links en rechts. Bekt lekker hè.
Daar kijk ik niet heel vreemd van op. De meeste mixen zijn niet Prisha-vriendelijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Ik heb hem nu 16 minuten opstaan. Ik ga toch weer voor de Moonmix
Zie ik een Welcome Home daar? Met een bekende kaartje?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet heel vreemd van op. De meeste mixen zijn niet Prisha-vriendelijk.
Ja, dat klopt. Bij zo'n prestatie horen een paar kleine verrassingen wat mij betreft.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zie ik een Welcome Home daar? Met een bekende kaartje?
Hij staat aanquote:Op maandag 24 februari 2020 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bij zo'n prestatie horen een paar kleine verrassingen wat mij betreft.
quote:
quote:
Aan wie allemaal?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb er al eentje.
![]()
Zaterdag heb ik ook een paar vragen die ik bij 40+ nog niet eerder voorbij heb zien komen.
Leuk! Zelf heb ik achteraf toch wat meer met de moonmix, maar hoopte dat jij het kon waarderen.quote:
Moonmix is mijn favequote:Op maandag 24 februari 2020 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Zelf heb ik achteraf toch wat meer met de moonmix, maar hoopte dat jij het kon waarderen.
je bent toch niet zwanger hequote:Op maandag 24 februari 2020 18:10 schreef D. het volgende:
Ow, ik wilde nog iets toevoegen, maar dat deel ik zaterdag wel
Heb ik in ieder geval iets te vertellen
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ben al even niet meer ongesteld geweest
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moonmix is mijn fave....kop en schouders. Maar ik vind dit ook mooi.
mysterieuzer ookquote:Op maandag 24 februari 2020 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die klinkt melodieuzer en zit beter in elkaar.
Je zou het niet zeggenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, uit zijn eigen topic?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
o jee het o-woord...Lucky vlucht weer
uhm nee. L2B's bezienswaardigheid is ook een zwangere D.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |