Tnxquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens. Sommig hebben dat wel, dat is fijn
Bedsen, ik hoop op een fijne slaapnacht voor jou![]()
Daar zal je wel van genoten hebben ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
Gevonden!! Clos Lucé
Daar een balk aanraken in de hoop dat leonardo daar ooit zijn hand op heeft gerust....
Clos Lucé in Amboise. De koning van Frankrijk had het kasteel aan hem ter beschikking gesteld. Ik ben er ook geweest, het is een erg mooie omgeving. Zeker als je kastelen en landhuizen wilt bezichtigen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden in een kasteeltje geweest waar leonardo een aantal jaar gewoond heeft, een rondleiding gehad en diverse tekeningen en ontwerpen van hem gezien. Weet niet meer exact welk kasteel maar het was in de Loire streek. Ook andere mooie kastelen gezien daar w.o, Amboise, imposant!
Geweldigquote:
Ik had bijna een cursus boventoonzang gevolgd, maar die ging helaas niet door wegens gebrek aan belangstelling.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
De TT van Sc 'stemmen horen" deed mij denken aan boventoon zingen. Zo bijzonder
De commentaren bij die eerstequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
quote:
Oh dat is zeker jammer! Ik heb weleens hele avonden lopen oefenenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had bijna een cursus boventoonzang gevolgd, maar die ging helaas niet door wegens gebrek aan belangstelling.
Heb er ook cd's van. Geweldige techniek.
Tijdens het tandenpoetsen met een elektrische tandenborstel zingen, dat lijkt er ook wel een beetje opquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Oh dat is zeker jammer! Ik heb weleens hele avonden lopen oefenenklein fluittoontje produceerde ik.
Mooi he, bijna buitenaards is het. Al is het niet altijd aangenaam om te luisteren.
Ik ga dit vanavond proberen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Tijdens het tandenpoetsen met een elektrische tandenborstel zingen, dat lijkt er ook wel een beetje op![]()
Verder leken al mijn pogingen helemaal nergens op
Onaangenaam.. hmz, ja snap ik wel. Ik vind de sfeer die het oproept magisch.
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga dit vanavond proberen!
Ja die mannen lage ondertonen
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt
Wow! Hoe dan...quote:
Ik vind het verschrikkelijk klinken, maar gelukkig is het een leuke vrouw om te zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk klinken, maar gelukkig is het een leuke vrouw om te zien.
oh en niet net aan je ontbijt zit!quote:Op zondag 23 februari 2020 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wow, die bellen!
Dit is al oud, maar niet onaardig. Hoewel het misschien beter kijken is als je al een tijdje wakker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |