SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Minstens duizend, zoveel in de knop nog toen en zelfs in januari zag ik nog een roos bloeien tussen de bottelsquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo dan! Er staan er nogal een paar zeg.Mooi, Voxs.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Voor later..ik zag een mooie tentoonstelling er van in ..Florence denk ik.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Minstens duizend, zoveel in de knop nog toen en zelfs in januari zag ik nog een roos bloeien tussen de bottels
Duizend rozen in die klimroos over de pergolaquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aardige afmeting die tuin bij jullie.
Oh, wat kan je je daar in vergissen zeg. De pergola zou eronder bezwijken. Prachtig gezicht om het in bloei te zien staan. Buurvrouw hier had prachtige staan. Op een gegeven moment was het weg en een paar lullige boompjes er voor in de plaats.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Duizend rozen in die klimroos over de pergolaDe tuin is slechts 11 meter x 7 ofzo En voor 10x 5
tsjkjes wat jammer..quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, wat kan je je daar in vergissen zeg. De pergola zou eronder bezwijken. Prachtig gezicht om het in bloei te zien staan. Buurvrouw hier had prachtige staan. Op een gegeven moment was het weg en een paar lullige boompjes er voor in de plaats.![]()
Vroeg ik waarom, zei ze dat ze rozen haat.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor het beluisteren van de laatste mix (Natural Movements), zie signature.
Dat is nog best een aardige tuin, hier maar 11 keer 2 meter waarvan de laatste 2 of 3 meter wel breder is, maar niet heel veel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Duizend rozen in die klimroos over de pergolaDe tuin is slechts 11 meter x 7 ofzo En voor 10x 5
Dat is een heel smalle tuin!quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is nog best een aardige tuin, hier maar 11 keer 2 meter waarvan de laatste 2 of 3 meter wel breder is, maar niet heel veel.
Als ik mijn best doe kan ik er ook wel zoveel rozen in kwijt, had er ooit 1
Komt door een bijkeuken en een hok erachter, maar achter het hok gaat de tuin hethoekie om en is het een klein stukje wat breder.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is een heel smalle tuin!
Rozen zijn mooi, maar ook erg kwetsbaar. Vorig jaar zat er zoveel luis in, het is een wonder dat hij nog zo weelderig bloeide.
Tof! Hier heb ik ook kruiden in de voortuin. En sinds het najaar staat er een Mispelboompje. Heel benieuwd of het aankomend jaar fruit gaat dragen. En benieuwd ook naar de bloei.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt door een bijkeuken en een hok erachter, maar achter het hok gaat de tuin hethoekie om en is het een klein stukje wat breder.
Ik kan op het hok en bijkeuken ook wat kwijt op het plat dak.
Geen rozen maar meer een moestuintuin, of nuttuge tuin, alle planten en kruiden zijn wel eetbaar of geven vruchten
Al jaren een mispel, in de voortuin in een olievat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tof! Hier heb ik ook kruiden in de voortuin. En sinds het najaar staat er een Mispelboompje. Heel benieuwd of het aankomend jaar fruit gaat dragen. En benieuwd ook naar de bloei.
Wat erg dat mensen het zomaar jatten en niet eerst komen vragen. Mijn moeder woont ergens in zeeland. In dat dorp zijn enorm veel fruitbomen gepland voor algemeen gebruik. Elk jaar is er een oogstfeest ook. Mooi is dat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Al jaren een mispel, in de voortuin in een olievat.
Daardoor blijft ie ws wel klein, maar expres onbekend fruit op die plek omdat er regelmatig fruit uit voortuinen gejat wordt hier in de stad.
Hier in het park ook, maar nog niet een stukje fruit gehad, elk jaar is het als het bijna rijp is ineens allemaal weg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat erg dat mensen het zomaar jatten en niet eerst komen vragen. Mijn moeder woont ergens in zeeland. In dat dorp zijn enorm veel fruitbomen gepland voor algemeen gebruik. Elk jaar is er een oogstfeest ook. Mooi is dat.
Dat is klote, tonja. De video niet, maar het niet kunnen/willen slapen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 05:40 schreef tonja het volgende:
Kan niet slapen, wil niet slapen of zo. Het komt voor dat ik mezelf niet snap, of op z'n minst niet verstandig vind. En dan kom ik dit tegen... Rust, sterren....
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 05:40 schreef tonja het volgende:
Kan niet slapen, wil niet slapen of zo. Het komt voor dat ik mezelf niet snap, of op z'n minst niet verstandig vind. En dan kom ik dit tegen... Rust, sterren....
Prachtig, vooral die plankjes die door elkaar heen lijken te draaien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:50 schreef Voxs het volgende:
En @:tonja ik denk dat je dit ook mooi vindt, al is de muziek wat minder relaxed
Ik ben een aantal jaren geleden in een kasteeltje geweest waar leonardo een aantal jaar gewoond heeft, een rondleiding gehad en diverse tekeningen en ontwerpen van hem gezien. Weet niet meer exact welk kasteel maar het was in de Loire streek. Ook andere mooie kastelen gezien daar w.o, Amboise, imposant!quote:
Eens. Sommig hebben dat wel, dat is fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtig, vooral die plankjes die door elkaar heen lijken te draaien.
Muziek heb ik uitgezet. Ik had liever het geluid van de mechanische sculpturen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |