Cuteness overload, kan allerlei stijlen doen, een echte doorzetter, maar qua stem en uitstraling niet echt een mega ster die de rest in de finale van het toneel af blaast.quote:
Mee eens. "We don't need another hero" is daar echter wel een zeer grote uitzondering op, vind ik!quote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Oude nummers van Tina Turner (river deep mountain high) die trek ik nog wel maar dat jaren 80 werk krijg ik echt jeuk van (Private Dancer etc)
Maar ja, dat was/is Maan ook niet. Die is nog iets 'grijzer'. Ik zie Kes in hetzelfde circuit belanden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Cuteness overload, kan allerlei stijlen doen, een echte doorzetter, maar qua stem en uitstraling niet echt een mega ster die de rest in de finale van het toneel af blaast.
Maar ik vind haar sowieso echt wel leuk en goed!
Klopt inderdaad. Ik trek het knauwerige in d'r stem slecht en die gaat in dat nummer welquote:Op zondag 16 februari 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. "We don't need another hero" is daar echter wel een zeer grote uitzondering op, vind ik!
Goddomme, je hebt gelijk!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik trek het knauwerige in d'r stem slecht en die gaat in dat nummer wel
Ik heb het begin niet gemist en ik heb ook geen idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:33 schreef mousemicky het volgende:
En weer klaar voor de start. Ik heb t begin even gemist. Wtf is het idee van crossbattles?
ik weet het ook niet, heb het ook gemistquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:33 schreef mousemicky het volgende:
En weer klaar voor de start. Ik heb t begin even gemist. Wtf is het idee van crossbattles?
Dat ja. En ook dat er per liveshow 1 van elk team moet afvallen. Ook zo iets idioots.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:36 schreef IxCalypso het volgende:
Wat gek ineens, ik snap sowieso die 1 vs 1 niet echt, beetje oneerlijke strijd soms.
Ja dat.. gek toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:37 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind dit een beetje jammer, de coaches hebben nu al bepaald wie er iig niet samen in de finale kunnen komen.
Precies datquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat.. gek toch?
Waarom niet gewoon iedereen tegen elkaar en er vallen er zus ofzoveel af, maakt niet uit welk team.
Veel eerlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |