Dat heb ik ook nooit begrepen, de cult status van dat kansloze dingquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:19 schreef mousemicky het volgende:
Ik ben idd benieuwd wat het volgend jaar wordt. Wie moet de jeugd gaan trekken? Die ‘sterren’ van tegenwoordig zijn eigenlijk maar matige zangers/rappers. Ik bedoel, Famke Louise? Waarom treedt die eigenlijk op?
Marco heeft wel een aardige smaakquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zou ik trouwens ook doen hoor.
Ronnie Flex graag. Vond hem het echt leuk doen toen hij inviel bij 1 van de vorige afleveringenquote:
Ik vrees de dag dat mijn zoon roept dat ie influencer wil worden. Ik vind alles prima, behalve zo’n kansloos ‘beroep’.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, de cult status van dat kansloze ding
Ik krijg al spontaan jeuk van die termquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat mijn zoon roept dat ie influencer wil worden. Ik vind alles prima, behalve zo’n kansloos ‘beroep’.
ik zat op een soortgelijke opmerking te wachten iddquote:
Blokkeer z'n internetquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vrees de dag dat mijn zoon roept dat ie influencer wil worden. Ik vind alles prima, behalve zo’n kansloos ‘beroep’.
En Boudewijn de Grootquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef leolinedance het volgende:
Huub van de Lubbe moet coach worden
Bulletjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jaah, die was briljant. Lijkt me ook leuk in combinatie met Anouk en Ali
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ronnie Flex graag. Vond hem het echt leuk doen toen hij inviel bij 1 van de vorige afleveringen
beter iemand die zelf kan zingen, je ziet wat er van komt met lil nu als een coach niet kan zingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |