Nou heb ook niet echt iets achter gehouden hier....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen uitgesproken mening verder, maar jij gaat ook niet alles uit je leven hier neer gooien neem ik aan?
Netjes, je hoort ook wel van die verhalen van mensen die hun hele leven geheelonthouder zijn, altijd braaf zijn geweest en naar alle wetten hebben geleefd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, 73 geworden en geleefd voor 146
Dat bedoel ik ook te zeggen, je kan elkaar niet mogen maar op een feestje moet je je eigen gedragen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren, maar laten we alsjeblieft wel in het achterhoofd houden dat het maar een forum is, waar we allemaal voor ons plezier komen
Dan ben je een uitzondering.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou heb ook niet echt iets achter gehouden hier....
Exact, geen woord aan toe te voegenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen, je kan elkaar niet mogen maar op een feestje moet je je eigen gedragen.
Logisch ook toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering.
Ik ben ook altijd eerlijk maar mensen bouwen altijd een muur om zichzelf te beschermen en dat kan JUIST op het internet, dus je kan het ze ook niet kwalijk nemen
Latersquote:
True.....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering.
Ik ben ook altijd eerlijk maar mensen bouwen altijd een muur om zichzelf te beschermen en dat kan JUIST op het internet, dus je kan het ze ook niet kwalijk nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |