Vanaf 18 uur 1 puntje ha ha ha schiet niet echt opquote:
Te laat. DTquote:
Met woud...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wie weet hoe lekker ze het nog doet?
-Nee-quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken haar trouwens wel, wel eens in de kerk gezien![]()
@:Kingroland
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja die pakt volgens mij alles wat een rok draagt.
Nee hoor, vandaag 7 jaar samen met mijn meisjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja die pakt volgens mij alles wat een rok draagt.
Hoe houd ze het volquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, vandaag 7 jaar samen met mijn meisje
Ben ergens wel een prima gozer, eng hé?quote:
Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, vandaag 7 jaar samen met mijn meisje
Wow ziek hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ergens wel een prima gozer, eng hé?
Ik kan mij ook niet voorstellen dat jij hier op het Forum exact hetzelfde bent als in het echtquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat jij hier op het Forum exact hetzelfde bent als in het echt
Dat kan ik bij jou ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat jij hier op het Forum exact hetzelfde bent als in het echt
Deze man snapt het levenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou ja, je weet wat je heb zeg ik altijd. Ga geen diamant weggooien om een steen op te rapen.
Mijn moeder zei altijd jongen, kutten zijn allemaal hetzelfde en stinken allemaal. Alhoewel 1 kut haar sterker is dan 10 paarden zei mijn opa dan weerquote:
Ben ik ook heel eerlijk in, ben ik ook niet, je moet niet alles van jezelf letterlijk op het internet gooien.quote:
Jij hebt ook geen uitgesproken mening verder, maar jij gaat ook niet alles uit je leven hier neer gooien neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk mezelf, wat is daar naief aan?
Je opa is een wijs manquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd jongen, kutten zijn allemaal hetzelfde en stinken allemaal. Alhoewel 1 kut haar sterker is dan 10 paarden zei mijn opa dan weer
Nou woud en Inver, kusjes geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik ook heel eerlijk in, ben ik ook niet, je moet niet alles van jezelf letterlijk op het internet gooien.
Dat doet niemand
Al ligt het bij een aantal (ex) users anders want die ken ik langer en heb ik intensiever contact mee, dikke prima zo
Dat gaat nooit meer gebeuren, maar laten we alsjeblieft wel in het achterhoofd houden dat het maar een forum is, waar we allemaal voor ons plezier komenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou woud en Inver, kusjes geven.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren, maar laten we alsjeblieft wel in het achterhoofd houden dat het maar een forum is, waar we allemaal voor ons plezier komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |