Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan zet ik even de laptop aan haal ik het weg mobiel niet te doen.
[..]
ben niet zo van Valentijn.
Ja! Fijne manquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij deed 'over mijn lijk' zo goed..
moet maar hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:37 schreef Jippie68 het volgende:
Blijft toch redelijk gezellig hier ondanks het gebrek aan punten.
Nou, ik zit met kromme tenen hoor, ik moet me echt inhoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:37 schreef Jippie68 het volgende:
Blijft toch redelijk gezellig hier ondanks het gebrek aan punten.
Laat je lekker gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, ik zit met kromme tenen hoor, ik moet me echt inhouden
(geintje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mis dat oude wel gewoon iets random erdoor gooien en punten pakken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:40 schreef aKboR het volgende:
Aan punten geen gebrek...
Je moet er alleen maar voor kletsen.
Heb me al genoeg laten gaan van de weekquote:
gooi het eruitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb me al genoeg laten gaan van de week
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, ik zit met kromme tenen hoor, ik moet me echt inhouden
(geintje)
Ja, jij gaat ook lekker he, voel je al in me nek hijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:42 schreef aKboR het volgende:
Heel goed te doen.. Alleen nu ff niet...
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh wacht ff, ik zou nog iets voor @:devzero posten vandaag.![]()
Mc Moo en Lil' TJILP! hebben met de nodige vertraging nog een rap uitgebracht voor de winnaar van juli @:devzero Het is geheel in lijn met het korte seizoen ook een wat kortere rap![]()
:"Ook voor een seizoen van elluf dagen!"
:"Komen de Bolkes opdagen!"
:"Daarvoor zijn we niet te goed, gedragen ons niet als een diva!"
:"Dit is fok!, niet het forum van de Viva!"
:"We zijn die koe, en die vogel van de straat!"
:"Jeweetog, we zijn geliefd en gehaat!"
:"Vanwege interne geschillen!"
:"Kon DTS de hele zomer chillen!"
:"Juli schreef geschiedenis!"
:"Kortste seizoen ooit, wil je weten wie de winnaar is?"
:"Wie stond er 500 punten los?"
:"Wie bracht de bolk als een os?"
:"Wie bolkte iedereen klem?"
:"Wie trapte nimmer op de rem?"
:"Wie is de kuiken (
) en de kalluf (
) kampioen?"
:"DEVZERO DE HALLUFKAMPIOEN!!!!
![]()
![]()
"
+
:"GEFELICITEERD MET DE HALLUFTITEL DEVZERO! MOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOOOOOO! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP!"
En aKboR maar in januari zeggen, volgende maand kom ik af en toe een praatje maken maar meer nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij gaat ook lekker he, voel je al in me nek hijgen
Ja ziekte overkomt je..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En aKboR maar in januari zeggen, volgende maand kom ik af en toe een praatje maken maar meer niet
Hij is er ook af en toe, maar drie keer per dag, alleen blijft hij uren zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En aKboR maar in januari zeggen, volgende maand kom ik af en toe een praatje maken maar meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |