Ook lekker, dat neem ik ook af en toe gewoon, zit veel groente en relatief goedkoopquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soep in een zak, dus hoeft alleen maar opgewarmd te worden, maar toch![]()
Was ook eerder vanavond kaasblokjes aan het eten en toen ging het over Patty Brard en had ik even geen zin meer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat het niet stand gaat houden als ze dat aanvechten, anders zou dit wel een aardbeving zijn in de voetbalwereldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
Manchester City 2 jaar uitgesloten van Champions League voetbal
Dan is Guardiola ook snel weg gok ik zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet stand gaat houden als ze dat aanvechten, anders zou dit wel een aardbeving zijn in de voetbalwereld
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook lekker, dat neem ik ook af en toe gewoon, zit veel groente en relatief goedkoop
Ja precies! En lekker makkelijk ook op zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De afgelopen dagen heb ik veel uitgebreid gekookt, dus zoiets is echt wel even lekker dan!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja precies en ik geloof nooit dat veel van die spelers 2 jaar geen Europees willen spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan is Guardiola ook snel weg gok ik zo.
Daaromquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesEn dit is ook echt verder gewoon een leuke verwarring
Iddquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoals ik al had verwacht
Zou een beetje gek zijn geweest als alles aan jou enorm is behalve je handen
Vanaf wanneer? Het zou mij vrij goed uitkomen als het per direct is en Real Madrid gratis een ronde verder kanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
Manchester City 2 jaar uitgesloten van Champions League voetbal
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Het zou mij vrij goed uitkomen als het per direct is en Real Madrid gratis een ronde verder kan
waarom dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Het zou mij vrij goed uitkomen als het per direct is en Real Madrid gratis een ronde verder kan
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:I ik doe nu het BSE-scenario in Plague Inc., en daar heb je de optie om je ziekte specifiek via aardappels over te brengen
Oh snapquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:I ik doe nu het BSE-scenario in Plague Inc., en daar heb je de optie om je ziekte specifiek via aardappels over te brengen
Hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Beste mensen, het koffieapparaat ligt momenteel in 5 onderdelen op de keukentafel te drogen.
Over een uurtje is er weer vers gemalen koffie!
![]()
(het klereding blokkeerde nadat ik al 2 weken op "onderhoud uitstellen" had geklikt)
quote:
Voor een spel moest ik de winnaar van de Champions League voorspellen. Over alle spelers met het juiste antwoord wordt een vast aantal punten verdeeld. Opvallend genoeg ben ik de enige met Real Madrid, dus als zij winnen heb ik op die vraag de maximale scorequote:
Dat moeten we niet hebben nee!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:00 schreef I het volgende:
IddVan die mini-handjes. Nee, gelukkig niet.
Ik toevallig ook!quote:
Dan hoop ik dat voor jou want ik verwacht anders dat City redelijk eenvoudig wint van Realquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Voor een spel moest ik de winnaar van de Champions League voorspellen. Over alle spelers met het juiste antwoord wordt een vast aantal punten verdeeld. Opvallend genoeg ben ik de enige met Real Madrid, dus als zij winnen heb ik op die vraag de maximale score
Hij niet nee, maar ik heb net soep gegeten waar aardappel in zatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het voordeel is dat jij dan niet ziek wordt
Welke taart krijgen we erbij?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Beste mensen, het koffieapparaat ligt momenteel in 5 onderdelen op de keukentafel te drogen.
![]()
(het klereding blokkeerde nadat ik al 2 weken op "onderhoud uitstellen" had geklikt)
Succes ermee!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
![]()
Of gewoon lekker ouderwetsch (zoals ik) koffie met een filterhouder en filterzakjes zettenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahahasucces, geen schroefjes overhouden he
![]()
Ik ben zo blij met mijn simpele Nespresso apparaatje. Ik drink maar 1 of 2 kopjes koffie per dag en dan is zo’n ding ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |