SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zo oud had ik je niet ingeschatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Candaasje het volgende:
Hier logistiek ook wat lastig Valentijn vieren. Maar volgende maand 14 jaar bij elkaar, dus dat vieren we dan vast welGeen idee hoe. Ik ben eigenlijk heul niet zo romantisch.
Vroeg begonnen is ze. Net als ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zo oud had ik je niet ingeschat
Same.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Ha, ik had het wel goed, tenminste, tijdje terug had je gezegd dat je 29 was geloof ik
Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eurostar..
Vette vertraging op de heenreis dus compensatie geclaimed.
Eind deze maand al, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf april ofzo gaat ie rechtstreeks zonder over- of uitstappen* dus kan van trein missen niet echt meer sprake zijn.
*Vanaf Amsterdam CS, vanuit Rotterdam moet je nog ergens gescand worden geloof ik.
Fight the systeem, geef het haar morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief.
Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Annaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Anna is fanatiek aan het haken sinds haar zwangerschap. En ik word gek van alle losslingerende bollen wol. Dus een rieten mand gekocht. Met twee haakboeken en een aantal bollen wol. Wat chocolade er bij. Boeiend dat het commercieel is. Ik vind haar lief.
En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een goed bedacht cadeau. Zo leuk, al die hakers. Sarabi, Kwak en ook Anna
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne @:Krea![]()
Koopcontract getekend, gebeld met eigenaar
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan
Fijn dat dat tenminste goed verloopt, uniekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne @:Krea![]()
Koopcontract getekend, gebeld met eigenaar
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan
Oh ja, Sunny helemaal vergeten. Is ook ontzettend leuk om te doen. Baal best wel dat het niet gaat. Was net even bij het naaicafé om mijn lockmachine op te halen (had vervoerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Sun! Ik vind het een leuke hobby en een absoluut geweldig leuk Valentijnspresentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |