Ach hij zal blij zijn dat hij wat met het "velletje" heeft kunnen doen..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je maandag de vellen er niet bij hebt hangen dan.
Hij ziet er dan uit als een naakte molrat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je maandag de vellen er niet bij hebt hangen dan.
Wat moet die man een kut(loos) leven hebben hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach hij zal blij zijn dat hij wat met het "velletje" heeft kunnen doen..
Moet je nu weer de klemtoon daar op leggen ppffffquote:
Owja jij dacht dat mannen stopten met aftrekken nadat ze een vriendin hadden héquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet die man een kut(loos) leven hebben he
Je praat als een zeeman.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Kan het hier ook nog eens ergens anders over gaan
Ik voel me soms net een kerel zo grof dat ik moet praten hiero
En weet je dat ik daar niet eens bij nagedacht heb toen ik deze naam uitkoosquote:
Nee, ik weet wel zeker van nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owja jij dacht dat mannen stopten met aftrekken nadat ze een vriendin hadden hé![]()
[..]
Je praat als een zeeman.
Kan wel op het Viva forumquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet wel om hier mee te kunnen doen.
Praten over haakwerkjes of dweilen gaat hem niet worden
DieselOlieToeslagquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik google ff op DOT een evenement locatie
Ligt eraan.. Als je na het spelen met het "haarwerkje" moet dweilen is het een uitermate gesprekstof voor hier..quote:
hou er dan over op Dot wordt te geil van die gesprekken en dan moet ze zo weer KPD in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Als je na het spelen met het "haarwerkje" moet dweilen is het een uitermate gesprekstof voor hier..
Kiek, veel betekenissen.quote:
Had ik het weer verkeerd getikt, ik ga ff terug lezenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Als je na het spelen met het "haarwerkje" moet dweilen is het een uitermate gesprekstof voor hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |