Ellende is dat bij sommige artsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja afspraak maken is naatje..
Maar als het echt nodig is komt er altijd wel een gaatje in de agenda.
Ik ben namelijk niet zo'n klager en als ik ergens echt last van heb komt r ruimte voor mij.
Dat het hoesten over is, lees dat maar dan,quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja Dot, dat kan ik op twee manieren lezen
Het hoesten kan sowieso over zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat het hoesten over is, lees dat maar dan,
Aan dat andere heb ik niet eens gedacht, moest eerst nadenken.
Zoiets heb ik dus ook.. Alleen geen "nare ziekte" maar heb vaak te lang met pijn klachten gelopen omdat ik geleerd heb die te negeren. Daarom is de huisarts ook allert als ik zeg dat ik het niet meer trek.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat bij sommige artsen.
ALs ik bel mag ik altijd dezelfde dag, das dan weer het voordeel als je een enge ziekte hebt gehad
FOK! loopt wel gelijk met mijn klok zover ik weet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Fok loopt 1 sec voor op de klok, gisteren nog niet
Dat moet je niet doen klachten negeren (hoor wie het zegt)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook.. Alleen geen "nare ziekte" maar heb vaak te lang met pijn klachten gelopen omdat ik geleerd heb die te negeren. Daarom is de huisarts ook allert als ik zeg dat ik het niet meer trek.
-Neequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen klachten negeren (hoor wie het zegt)
Waarom het je geleerd om die te negeren?
Doe maar niet meer, gewoon op tijd aan de bel trekken.
OKequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
-Nee
-XXX
- Ja maar niet bij het eerste de beste pijntje. Soms zegt een arts ook 'even paar dagen aankijken"
HUTSquote:
In principe niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef aKboR het volgende:
En dat "aankijken" doe ik dus al vanzelf
Eerst een week met kou rondgelopen en toen het maandag niet minder minder minder maar slechter was geworden heb ik een afspraak gemaakt voor a.s. maandag.
Koutje is in eerste instantie niet dodelijk..
Uhuquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef Filosoofert het volgende:
Als je aan een koutje doodgaat ging het sowieso al niet meer zo lekker vgm.
Ja ouderen willen er nog wel eens complicaties bij oplopen he..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef Filosoofert het volgende:
Als je aan een koutje doodgaat ging het sowieso al niet meer zo lekker vgm.
Kijk, dit is het betere werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |