Hier ben ik goedemiddag aKquote:
Dat vraag ik me ook steeds af. Valt geen eer meer aan te halenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:01 schreef PlymouthFury het volgende:
's nachts is ook geen doen meer. 12 punten maar. Waar ben ik mee bezig?
GA het ook niet meer doen. Missch downtime alleen. Ben vaak om de 5u wakker. Ritme werkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Middag heren
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af. Valt geen eer meer aan te halen
Haha. Zal mooi zijn om 10u 's avonds dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:08 schreef aKboR het volgende:
vragen of de downtime verplaatst kan worden
DOe het deze ronde nog, maar volgende maand ga ik niet meer voor de eerste plaatstquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
GA het ook niet meer doen. Missch downtime alleen. Ben vaak om de 5u wakker. Ritme werk
Nee om dan ben ik er bijna nooit, doe maar om 8 uur smorgens of zo _O=quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha. Zal mooi zijn om 10u 's avonds dan.
Niemand heeft gezegd dat het makkelijk isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe het deze ronde nog, maar volgende maand ga ik niet meer voor de eerste plaatst
Het kost echt heel veel tijd, zoveel dat het leuke er van af is.
Petje af dot. Dan word het akbor of dud0r vlgd maand. Ik stop dan, wel af en toe ff kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe het deze ronde nog, maar volgende maand ga ik niet meer voor de eerste plaatst
Het kost echt heel veel tijd, zoveel dat het leuke er van af is.
Neu ik speel niet voor de eerste. ik verdedig nu de derde plaatsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Petje af dot. Dan word het akbor of dud0r vlgd maand. Ik stop dan, wel af en toe ff kijken.
Daar heb je weer een punt moet ook beter opletten. Maar dan wil ik iedereen antwoord geven en let ik niet op de tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:11 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat het makkelijk is
Zeker niet als je jezelf bolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |