Ik? Niks, maar een maat van me neukte op 14-jarige leeftijd z'n stiefzusje dusquote:
Laten we dan maar hopen dat het de wens van allebei was, ik vind het niet zo stoer andersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
13 dacht ik. Moeders had een nieuwe vriend waar ze heel snel bij introkken en die twee hadden zoiets van:"Heeee! Halloooooooooo!". Ze waren ook zo weer vertrokken, had niks te maken met het batsen overigens.
Ja, dat was wel een beetje een natte droom van me toen jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind gewoon de scenes in die filmpjes vaak gewoon geil, niet omdat het om stepseks gaat, maar ik vind het ook weer geen turn off als het in de titel staat.
En als puber heb ik best wel eens gefantaseerd over hoe het zou zijn om een knap stiefzusje te hebben
erg hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:17 schreef mario390 het volgende:
dat is gay is schee met lesben,gays en tranvestinnen
Past genau. bei je Uiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:17 schreef mario390 het volgende:
dat is gay is schee met lesben,gays en tranvestinnen
man manquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik? Niks, maar een maat van me neukte op 14-jarige leeftijd z'n stiefzusje dus
'ben jij ook trans?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeer grappig,ik lach bij deze tranjes
Hij werd nog net niet door haar verkracht. Eigenlijk niet zo netjes van haar nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het de wens van allebei was, ik vind het niet zo stoer anders
is je naam gebaseerd op Wildchild van Marvel ?quote:
Nee. Was een kutpuber.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is je naam gebaseerd op Wildchild van Marvel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |