Ayia Napa is zo ongeveer het enige stukje Cyprus waar ik niet naar toe wil (ben er wel door geredenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef NIels25 het volgende:
Ik ga over 3 weken weerNaar Ayia Napa! Kortom 12 dagen chillen aan het strand/zwembad en daarbij nog is flink stappen in het te gekke nachtleven van Napa!
Nu al zin!
Hehe Idd, ben 4 jaar geleden in Paphos geweest ook prima bevallan... Vorig jaar 3 weken door California, Arizona, Utah en Nevada getrokken, was helemaal de top maar kon helaas niet zo lang vrij krijgen, dus nu maar lekker chillen op het strand...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ayia Napa is zo ongeveer het enige stukje Cyprus waar ik niet naar toe wil (ben er wel door gereden) Ach ieder zijn eigen smaak
Betaal bare taxi afstand?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Protaras ligt niet zo ver van Ayia Napa.
Overigens is er zat cultuur te vinden op Cyprus.
Als de prijzen de laatste jaren niet belachelijk gestegen zijn, moet dat wel lukken.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:14 schreef trance40 het volgende:
[..]
Betaal bare taxi afstand?
Zeg 10 euro voor ritje of zo?
Jij weet ook niet wat je wil he?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef ankepanke het volgende:
Iemand info over larnaca?
Ik wilde misschien naar Michael's Beach...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |