Oh zeker, maar deze commentator houdt wel van een lichte overdrijving, heb ik het gevoelquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon een van de drie voornaamste kandidaten toch? Nou niet echt dé torenhoge favoriet die je moet zijn om een nederlaag een 'daverende verrassing' te noemen.
Het is een complot!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
Falco Zandstra had de armband van Roest's arm getrokken, net voor de start. Ik zag het zelf.
Dit!quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed dat ie ruk reedt... je moet er toch niet aan denken dat ie goud had gepakt
Nou ja, dat had 'ie dus niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed dat ie ruk reedt... je moet er toch niet aan denken dat ie goud had gepakt
Wel de beste op deze afstand tijdens het seizoen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon een van de drie voornaamste kandidaten toch? Nou niet echt dé torenhoge favoriet die je moet zijn om een nederlaag een 'daverende verrassing' te noemen.
Stel dat ons hierdoor een 5:59.99 door de neus was geboord...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:06 schreef danos het volgende:
Gaat Sven nou zo zeggen dat die niet tevreden is of wel?
KAMERVRAGENquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stel dat ons hierdoor een 5:59.99 door de neus was geboord...
Achtereekte piekte anders best aardig en die had hetzelfde traject als Roest..quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Nee maar dit is wel even een bespreekmomentje voor heel Jumbo hoor, dit kan natuurlijk niet gebeuren.
Nee maar ik bedoel die armband, niet de vorm.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Achtereekte piekte anders best aardig en die had hetzelfde traject als Roest..
Mwah, ook de grootsten in hun sport hebben wel eens een brainfart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kun je dit vergeten inderdaad, lijkt me ook wel een teken dat je niet met de druk om kunt gaan
Ah, op die manier, dat klopt jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel die armband, niet de vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |