Ik kan niet wachten op de fotos van die posequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I haz no shame.
Mijn ervaring met die schoenen is een ongecoördineerd DisneyBambi-effect.
Pehehehehe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de fotos van die pose
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijtquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien. Het stopte niet. Bizar soms wel.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijt![]()
Zo'n klein meisje, zo velen poep
Dat zijn de beste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn dochter zei vorige keer halverwege het poepen dat ze 'even moest uitrusten'. Ging ze zitten zuchten en toen kwam er weer een hele berg schijt![]()
[..]
[..]
[..]
Dat zijn flinke workouts ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een Amerikaanse en die heb ik in Thailand leren kennen omdat ze daar van die huidcorrectie operaties heeft laten doen. Die is onder andere heel veel afgevallen door te kickboxen daar.
kwestie van een beetje op je voeding lettenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja soms moet je er wel ook echt voor werken hoor om het er uit te krijgen
Ja maar geloof dat zij wel echt huge was. Heb haar niet zo dik gezien maar wel foto's en nu was ze al niet slank maar ze was 3 keer haar kwijt geraaktquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn flinke workouts ja.
Ik ben gewoon minder gaan vreten en redelijk braaf een paar keer per week gaan sporten.
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja soms moet je er wel ook echt voor werken hoor om het er uit te krijgen
Ja klopt :pquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.![]()
Al is er met sommig eten geen redden aan.
En zelfs als je veel vezelrijk voedsel eet kan het soms nog een hele klus zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's voor mij een teken dat ik meer vezels en vocht tot mij moet nemen.![]()
Al is er met sommig eten geen redden aan.
Ik ga mijn buikflap lekker in Nederland laten wegknippenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een Amerikaanse en die heb ik in Thailand leren kennen omdat ze daar van die huidcorrectie operaties heeft laten doen. Die is onder andere heel veel afgevallen door te kickboxen daar.
ja zei deed het vanwege prijs. Al is plastische chirurgie wel gewoon op goed niveau in Thailand.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga mijn buikflap lekker in Nederland laten wegknippen
Veel te eng in buitenland, ookal is het goedkoper
Lijkt me wel fijn, want die buik is deels gevoelloos na keizersnede en voelt ook helemaal niet alsof het nog bij mijn lijf hoort ofzo
Eten/leven omgooien kan een hoop doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat zij wel echt huge was. Heb haar niet zo dik gezien maar wel foto's en nu was ze al niet slank maar ze was 3 keer haar kwijt geraakt
Dan kan het ook nog weleens prima eruit komen maar gewoon een ongelooflijke berggggg aan schijt zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zelfs als je veel vezelrijk voedsel eet kan het soms nog een hele klus zijn
Ja zeker. Als transgender zou ik bijvoorbeeld liever daar de operatie ondergaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zei deed het vanwege prijs. Al is plastische chirurgie wel gewoon op goed niveau in Thailand.
Verstandig wel. Te veel rare verhalen gezien van operaties in landen als Thailandquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga mijn buikflap lekker in Nederland laten wegknippen
Veel te eng in buitenland, ookal is het goedkoper
Lijkt me wel fijn, want die buik is deels gevoelloos na keizersnede en voelt ook helemaal niet alsof het nog bij mijn lijf hoort ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |