quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
Four kings gekilled NG+![]()
Kaathe @:stateofmind
Ik ook. Ik luister niet naar slangen dus ik doe het tegenovergestelde van wat ze zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk na het verslaan van Gwyn gekozen om de fire niet te linken, en zodoende alsnog the age of dark (mankind) in te luiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Tijd voor remasters van Onimusha 2, 3 en 4. En laat ze daarna maar een deel 5 anno 2020 maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:42 schreef DKUp het volgende:
Monster Hunter World 15 miljoen en Iceborn Expansion 4.5 miljoen koekoek.twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 13-02-2020 om 03:26:37Here is an update to Capcom's top sellers as of December 31st 2019.Resident Evil 7 - 7.0m Resident Evil 2 - 5.8mStreet Fighter V - 4.1mDevil May Cry 5 - 3.1mMega Man 11 - 1.1mRE2 (2019) has now sold more than what the original PS1 release sold (incl. DualShock Ver.) https://t.co/MOH257vral reageer retweet
Gaat weer goed bij Capcom.
Resident Evil 7
Het is een Ricky Lake show zonder gevechten. Kortom: een hoop gelul en weinig gameplay.quote:
Ziet er slecht uit, hier is iets mis.....quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een Ricky Lake show zonder gevechten. Kortom: een hoop gelul en weinig gameplay.
Wat niet raar is gezien een van de de teams er aan gewerkt heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:41 schreef DKUp het volgende:
Lijkt op een soort van mislukte Gears of Wars.
Oh ja het Bulletstorm-team.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat niet raar is gezien een van de de teams er aan gewerkt heeft.
AC Vikings wordt de beste next gen game in 2020.quote:
Dat verwacht ik ook ja, voor de rest heel veel ports van current Gen games en misschien twee tot en met vijf andere knallers.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC Vikings wordt de beste next gen game in 2020.
Wat een super sicke game was, mind you. Poept volledig over Rage 2 heen.quote:
In de Plus volgens mij gekomen dus die start ik nog wel eens op. Ziet er beter uit dan Outriders.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een super sicke game was, mind you. Poept volledig over Rage 2 heen.
Gewoon het verhaal volgen en de wat grotere zijmissies doen en iedereen neuken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet wel Kassandra nog doen deze lente. Anders wordt het te kort op Vikings.
Dit weekend Plague Tale down en dan volgende week Odyssey denk ik.
Er was op een gegeven moment een remaster van gereleased, die heb ik nooit gespeeld eigenlijk. Origineel is één van de weinige games die ik geplat hebt, omdat ik die challenges daadwerkelijk leuk vond om te doen ("style kills")quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de Plus volgens mij gekomen dus die start ik nog wel eens op. Ziet er beter uit dan Outriders.
Amicia de Runequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet wel Kassandra nog doen deze lente. Anders wordt het te kort op Vikings.
Dit weekend Plague Tale down en dan volgende week Odyssey denk ik.
Beetje heel erg offtopic maar deze game is nu gratis op de epic store (pc)quote:
Deed je dat nou expres of per ongeluk?quote:
Sick! Met deze playtrough heb ik er zeker 200+ uur in zitten. Geweldige game.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Beetje heel erg offtopic maar deze game is nu gratis op de epic store (pc)
https://www.epicgames.com/store/en-US/free-games
Ik deed helemaal niks, die guy viel ineens dood tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Deed je dat nou expres of per ongeluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |