waarom heb je toen niks gedaan dan?/quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
Ik zei het jaren geleden al; dit soort volk neemt hier de tent over en het is hier godverdomme al veel te druk
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom heb je toen niks gedaan dan?/
Toen dat liedje uitkwam in 1996 hadden we een bevolking van 15,5 miljoen mensen en 0,65 miljoen moslims.quote:
En procentueel?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen dat liedje uitkwam in 1996 hadden we een bevolking van 15,5 miljoen mensen en 0,65 miljoen moslims.
Momenteel hebben we 17,18 miljoen inwoners en 1 miljoen moslims.
Dat betekent dat in die 24 jaar het aantal inwoners met 1,68 miljoen mensen is gestegen en het aantal moslims met 0,35 miljoen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
een bevolking van 15,5 miljoen mensen en 0,65 miljoen moslims.
Zo weinig maar? O dan valt het wel mee dan ga ik me weer ergens anders druk om maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toen dat liedje uitkwam in 1996 hadden we een bevolking van 15,5 miljoen mensen en 0,65 miljoen moslims.
Dat betekent dat in die 24 jaar het aantal inwoners met 1,68 miljoen mensen is gestegen en het aantal moslims met 0,35 miljoen.
Waarom zijn ze dan voor islamitische scholen in Nederland? CU bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je het over? De SGP is uitgesproken anti-islam
En hier Buma: https://www.ad.nl/politie(...)jdele-hoop~a98a5521/
Je loopt gewoon weer te bazelen
Ik haal alleen de cijfers erbij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Zo weinig maar? O dan valt het wel mee dan ga ik me weer ergens anders druk om maken.
Omdat onderwijsvrijheid gewoon een grondrechtelijk goed is?.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan voor islamitische scholen in Nederland? CU bijvoorbeeld.
Ja ik ben ook niet sarcastisch. Dat was een goed idee en ik concludeer daar uit dat qua aantallen het in ieder geval dik meevalt. Ik dacht dat het veel meer was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik haal alleen de cijfers erbij.
BoneThugss kwam met een "15 miljoen mensen" liedje aanzetten dus het leek me gezien de discussie wel eens interessant om te zien watt het aandeel van moslims was in de stijging van 15,5 miljoen naar 17,18 miljoen mensen in Nederland.
Dat aandeel is 20,83% van de totale groei over de laatste 24 jaar.
2015 / 2016 is wel even een flinke piek geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:58 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet sarcastisch. Dat was een goed idee en ik concludeer daar uit dat qua aantallen het in ieder geval dik meevalt. Ik dacht dat het veel meer was.
Ja maar islamitisch onderwijs in een christelijk land? Islam is een ideologie. Heb je die boeken gezien en wat de kids daar leren aan indoctrinatie. Gefund door Saudie Arabie. Zorgelijk is het.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat onderwijsvrijheid gewoon een grondrechtelijk goed is?.
Ik ben sowieso tegen de combinatie van onderwijs en geloof, wat mij betreft blijven er alleen scholen over waar niet uit een bijbel of koran wordt gedoceerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar islamitisch onderwijs in een christelijk land? Islam is een ideologie. Heb je die boeken gezien en wat de kids daar leren aan indoctrinatie. Gefund door Saudie Arabie. Zorgelijk is het.
Salafisme moet je altijd bestrijden maar ik zie niet in waarom gematigd islam-onderwijs een probleem zou moeten zijn. Net als dat gematigd christelijk onderwijs ook geen probleem isquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja maar islamitisch onderwijs in een christelijk land? Islam is een ideologie. Heb je die boeken gezien en wat de kids daar leren aan indoctrinatie. Gefund door Saudie Arabie. Zorgelijk is het.
Snap sowieso niet waarom het westen zo nodig bevriend moet zijn met die idioten in Saudi-Arabië. Zet dat land op een of andere zwarte lijst en voorkom dat die radicale sponsoring deze kant opkomt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom het westen zo nodig bevriend moet zijn met die idioten in Saudi-Arabië. Zet dat land op een of andere zwarte lijst en voorkom dat die radicale sponsoring deze kant opkomt.
Stel je ook voor dat een significant deel van deze genoemde groep moslims helemaal niets met de Arabische cultuur van het salafisme heeft en anderen weer ontzettend gematigd zijn of nauwelijks praktiseren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Inderdaad, een grondrechtelijk goed van de verafschuwde maatschappij waar men graag gebruik van maakt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat onderwijsvrijheid gewoon een grondrechtelijk goed is?.
Ik mag hopen dat jij net zo goed van je grondrechten gebruik maaktquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inderdaad, een grondrechtelijk goed van de verafschuwde maatschappij waar men graag gebruik maakt.
Mijn grondrecht was zwarte piet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij net zo goed van je grondrechten gebruik maakt
Je bedoelt Ali B?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:10 schreef capricia het volgende:
Is er niet gewoon zoiets als een poldermoslim?
Zeg maar een soort katholiek. Niet te zwaar op de hand enzo.
Ja. Zoiets. Haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |