Jij woont vast niet in de grote stad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moslims de meerderheid? Gebeurt niet.
Zelfs met ~25.000 per jaar duurt dat nog zo’n 640 jaar.
Scarface88 ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in de grote stad.
Nee, maar die is wel wakker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Scarface88 ook niet.
Dus?
Alsof je m’n gedachten kunt lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja het is altijd weer zo voorspelbaar. Rob Jetten komt weer met "succesverhalen" aanzetten. Want hij kent een moslim gezin waarvan de kinderen naar school gaan en die zijn erg lief. Heerlijk naief wegkijken voor de problemen. En dan Baudet aanvallen wanneer hij dit probleem aankaart en bombarie maken wanneer FvD in Brabant gaat meedoen. Ironische is dat wanneer moslims de meerderheid zullen hebben is hij als eerste aan de beurt. Homos gooien ze daar als eerste van een flatgebouw af. Net als de feministen die moslims zo lief vinden.
Haha grappige is dat het echt zo is. Net mn 2e kop koffie gezet en drink mijn koffie uit mijn koffiekop met adelaar en vlag waar freedom op staatquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het is daar zo’n 9 uur vroeger dus hij zal aan z’n 2e koffie zitten.
Dan gaan ze jou pakken denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:37 schreef Blueheeler het volgende:
Ik ken hele lieve moslims. Vraag mezelf wel af welke kant die gaan kiezen als we ooit in oorlog komen met de islam.
Eigenlijk weet ik het antwoord wel en dat maakt mij heel verdrietig.
Hoop dat het nog een jaar of 40 wegblijft....
Neuh tegen die tijd ben ik er allang niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan gaan ze jou pakken denk ik
Je bent 80?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:43 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Neuh tegen die tijd ben ik er allang niet meer.
https://fenixx.news/2019/(...)ia-hielden-het-stil/quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:47 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij verwacht dat het morgen al losgaat?
Ik had het dan ook niet over aanslagen....quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
https://fenixx.news/2019/(...)ia-hielden-het-stil/
Check de datum even.
https://fenixx.news/2020/(...)-onder-hun-controle/quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:48 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over aanslagen....
quote:In dit ecosysteem worden autochtone Fransen in principe beschouwd als "indringers".
Wat wil je nu?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
https://fenixx.news/2020/(...)-onder-hun-controle/
Mensen die continu dit begrip gebruiken terwijl ze echt niet begrijpen wat hiermee bedoeld wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat heet gewoon Taqiya, het heeft zelfs een eigen wikipedia pagina
https://en.wikipedia.org/wiki/Taqiya
Oftewel "je mag tegen iedereen liegen van Allah"
Ruwweg de helft van de moskeeën in Nederland wordt inmiddels gefinancierd en gerund door salafisten die van mening zijn dat een gewelddadige jihad tegen ongelovigen gerechtvaardigd is en dat je een slecht mens bent als je de wetten en democratie van ongelovigen respecteert.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:47 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Jij verwacht dat het morgen al losgaat?
Leg jij het eens goed uit dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die continu dit begrip gebruiken terwijl ze echt niet begrijpen wat hiermee bedoeld wordt.
Als eerste? Waar doel je op?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:03 schreef Scarface88 het volgende:
In islamitische landen worden christenen als eerste vemoord
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:09 schreef Kassamiep het volgende:
Ruwweg de helft van de moskeeën in Nederland wordt inmiddels gefinancierd en gerund door salafisten die van mening zijn dat een gewelddadige jihad tegen ongelovigen gerechtvaardig
Kijk naar Azie, Syrie, Egypte enz. Christenen worden vermoord door moslims. En christelijke partijen in Nederland zijn pro islam dat is een soort zelfkastijding.quote:
Mocht er hier ooit een oorlog komen tussen ons en moslims dan staan zij zij aan zij met de radicale moslims. Dat is dan ook de reden dat ik moslims nooit zal vertrouwen en nooit met een moslim bevriend zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:37 schreef Blueheeler het volgende:
Ik ken hele lieve moslims. Vraag mezelf wel af welke kant die gaan kiezen als we ooit in oorlog komen met de islam.
"de islam " als eenduidig persoon bestaat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:37 schreef Blueheeler het volgende:
Onzinnige vrees? Sure.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
"de islam " als eenduidig persoon bestaat niet.
Een oorlog waar een aantal door islamieten gedomineerde landen een coalitie vormen tegen een grote vijand die niet islamitisch is, is natuurlijk een mogelijkheid.
Maar het is onwaarschijnlijk dat een meerderheid van de islamitische landen zich aansluiten bij die coalitie.
Nog meer onzinnge vrees is het dat in Nederland de meeste islamieten in een burgeroorlog in Nederland de islamitische coalitie steunen
Lighten up
Klinkt niet heel reëel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:29 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Mocht er hier ooit een oorlog komen tussen ons en moslims dan staan zij zij aan zij met de radicale moslims. Dat is dan ook de reden dat ik moslims nooit zal vertrouwen en nooit met een moslim bevriend zou kunnen zijn.
Ja precies dat is dus wat er in moskees gebeurd over NLers. Dus aanpakken en snel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klinkt niet heel reëel.
Even aangevend dat dit soort doemdenken over iedere generatie aan burgers in alle tijden dat de mensheid heeft bestaan wel aanwezig is geweest. Strip al het menselijke van een 'andere' groep af waarvan je geen individuen kent en het geeft bij een beetje opgeklopte angst een vrijbrief om je goddelijke gang maar te gaan.
Wat betreft burgeroorlog in Nederland.... islamieten versus niet-islamietenquote:
Vandaar al die aanslagen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat betreft burgeroorlog in Nederland.... islamieten versus niet-islamieten
Ja ...onzinnig, onrealistisch, overdreven angst, dan wel kwalijk wantrouwend naar islamieten
Deden die moslims dat maar eensquote:
Waar heb je het over? De SGP is uitgesproken anti-islamquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En christelijke partijen in Nederland zijn pro islam dat is een soort zelfkastijding.
Wow...quote:Academici bij de Universiteit van Amsterdam probeerden een debat in de kiem te smoren met verdachtmakingen aan het adres van Zee en deden haar bevindingen af als xenofobie. Excuses van Annelies Moors (UvA) en Martijn Dekker (UvA) aan Machteld Zee zouden op hun plaats zijn.
Het wekt ook geen vertrouwen om islamieten als groep te gaan verdenken van aanslagen willen, en zich voorbereiden op een burgeroorlog.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Vandaar al die aanslagen.Dat wekt inderdaad vertrouwen.
Nouja. Als de aivd het al heeft over een plan en homogene aansturing, wie ben jij dan om het weg te wuiven?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het wekt ook geen vertrouwen om islamieten als groep te gaan verdenken van aanslagen willen, en zich voorbereiden op een burgeroorlog.
Wat nog veel minder vertrouwen wekt is dat terroristen zoals Abdeslam zich probleemloos kunnen verschuilen in islamitische gemeenschappen als Molenbeek, en er vervolgens ook nog eens verzet is als men hem komt arresteren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het wekt ook geen vertrouwen om islamieten als groep te gaan verdenken van aanslagen willen, en zich voorbereiden op een burgeroorlog.
Dit is de manier van de policormensjes. Framen.quote:
Hij wuift het toch niet weg. Hij vraagt zich alleen af of je elke moslim gelijk moet stellen aan een salafist.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nouja. Als de aivd het al heeft over een plan en homogene aansturing, wie ben jij dan om het weg te wuiven?
Dat is nog steeds geen reden om te vrezen voor een burgeroorlog in Belgiëquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat nog veel minder vertrouwen wekt is dat terroristen zoals Abdeslam zich probleemloos kunnen verschuilen in islamitische gemeenschappen als Molenbeek, en er vervolgens ook nog eens verzet is als men hem komt arresteren.
Laat ze hun salafisten en extremisten maar uitleveren dan als ze het beste voorhebben met het westerse land waar ze wonen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wuift het toch niet weg. Hij vraagt zich alleen af of je elke moslim gelijk moet stellen aan een salafist.
Volgens mij gaat de gemiddelde islamitische burger daar niet over, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ze hun salafisten en extremisten maar uitleveren dan als ze het beste voorhebben met het westerse land waar ze wonen.
Ja toch wel. Kun je wel zeggen van niet maar dat is niet echt interessant. De AIVD en het grootste gedeelte van NL weten beter. En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen reden om te vrezen voor een burgeroorlog in België
Nog minder in Nederland
Waar lees jij dat de aivd vreest voor een burgeroorlog?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:24 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Kun je wel zeggen van niet maar dat is niet echt interessant. De AIVD en het grootste gedeelte van NL weten beter. En terecht.
Zegt de AIVD dat een burgeroorlog van niet-islamieten een realistische mogelijkheid is ?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:24 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Kun je wel zeggen van niet maar dat is niet echt interessant. De AIVD en het grootste gedeelte van NL weten beter. En terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |