quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vervelend qua seks zeker
19 uur vliegen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee, qua afspreken.
Ik keek vorige week voor een ticket in de zomer daarheen ¤750. Dat is wel een nette prijs. 19uur vliegen wel
2 dagen later kijk ik opnieuw ¤1100
ZO dan, ze gooien er zo een paar honderd boven opquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee, qua afspreken.
Ik keek vorige week voor een ticket in de zomer daarheen ¤750. Dat is wel een nette prijs. 19uur vliegen wel
quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat er straks een sneeuwpop met een waarde van 4.4 miljoen
Dure business. Als jullie nou gaan samenwonen is het reisprobleem opgelostquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee, qua afspreken.
Voordeel is dat je niet zo snel betrapt wordt door je partner als je vreemdgaatquote:
Dan kan ik eindelijk een keer mee eten als je gaat kokenquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dan is dat het lot en gaan we gewoon samen verder
Lol.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je niet zo snel betrapt wordt door je partner als je vreemdgaat
Tering lang man.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja 2 keer overstappen. Totale reisduur is 19uur maar vliegen zal wel wat minder zijn.
Ja ik dacht nog misschien heb ik verkeerde datum ingevuldquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, ze gooien er zo een paar honderd boven op
Gewoon DOENquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog misschien heb ik verkeerde datum ingevuldIk durf nu even niet opnieuw te kijken
quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk een keer mee eten als je gaat koken
Dan betaal ik liever iets meer om dan een overstap minder te hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja 2 keer overstappen. Totale reisduur is 19uur maar vliegen zal wel wat minder zijn.
Ja wat geqoute dus vis de Qoute naar binnen gekomen. Was er nu ff uit en terug en zag het oasquote:
Ja kost wel wat. Maar ach komt goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dure business. Als jullie nou gaan samenwonen is het reisprobleem opgelost
Snap ik. En balen zeker dat je niet geboekt hadquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog misschien heb ik verkeerde datum ingevuldIk durf nu even niet opnieuw te kijken
Okokquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wat geqoute dus vis de Qoute naar binnen gekomen. Was er nu ff uit en terug en zag het oas
Je moet wel 2x overstappenquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dan betaal ik liever iets meer om dan een overstap minder te hebben
Die spelen tegenwoordig liever op hun pc dan met de sneeuwquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sneeuwpop van coke ? Laat de kinderen er maar niet mee spelen dan
Virtuele sneeuwquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die spelen tegenwoordig liever op hun pc dan met de sneeuw
Oh dat is onhandigquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel 2x overstappenOf ik moet naar Orlando vliegen en dan is het 1 overstap of direct. Maar dan moet hij weer 4uur rijden om me op te halen
Werk duhquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ja erg is dat he. Allemaal op de tablet smartphone pcquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die spelen tegenwoordig liever op hun pc dan met de sneeuw
Ja ik vind het triestquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Allemaal op de tablet smartphone pc![]()
Mijn nichtjes van 2,5 snappen al die onzin ook al hoe het werkt. Filmpjes op YouTube kijken
Die van mij wil nog wel naar buiten toe. Maar hij mag ook niet hele dagen tv kijken dus dat helpt al. Dan moet hij toch wat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Allemaal op de tablet smartphone pc![]()
Mijn nichtjes van 2,5 snappen al die onzin ook al hoe het werkt. Filmpjes op YouTube kijken
Overal bijna. H&M Zara zijn wel favoriet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
welke winkels shop je graag???
quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vervelend qua seks zeker
Vrijquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Oh de zaaarrrrrrrrrrrrrr (zoe noemen we at hier met nadruk op de rrrrrrrrrr) is altlijd leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Overal bijna. H&M Zara zijn wel favoriet.
Wanneer gaan we ?
Dat mag alleen als je het geproefd hebt tochquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:01 schreef Dotteke het volgende:
Die Mario smijt me toch met vleeswaren
Lekker hoor. Ga je de hele dag masturberen? Of is @Anneloos ook vrij en wordt het een samenspelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |