tarantino sltijlquote:
YAS!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:20 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ironman(marvel) zou zeggen, dub.
Is wel een mooi nummer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
nee en ook geen papa, ik haat mijn papa
maakt niet uit papa is een lulquote:
quote:
Ook goed.quote:
Ik waardeerquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel te weinig waardering voor deze baas
quote:
Goh, jeugdsentiment to the max, honderd jaar niet meer gehoord.quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat je een man was. Of ben je voor de mannen?quote:
Altijd voor de mannen en de vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man was. Of ben je voor de mannen?
Oke ik heb altijd gedacht dat je een mannetje wasquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Altijd voor de mannen en de vrouwenBen een vrouwtjesmens
Komt waarschijnlijk omdat ik van oorlogsfilms en muziek houdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Oke ik heb altijd gedacht dat je een mannetje was
Oorlogsfilms? Trouwen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ik van oorlogsfilms en muziek houd
En van zoveel meer
Moet ik eerst wel even aan men moeder vragenquote:
Als ze op mij lijkt dan zit dat wel goedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Moet ik eerst wel even aan men moeder vragen![]()
Zit je niet toevallig in dienst ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als ze op mij lijkt dan zit dat wel goed![]()
Mooie nummers
Nee, maar ik leef wel mee altijd, soms teveelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig in dienst ofzo?
Doe wel even dezen checkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, maar ik leef wel mee altijd, soms teveel
Allang gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:21 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe wel even dezen checken
DEF / BAF F-16
En dezen 3Dquote:
quote:
Echtquote:
quote:
Mag niet van men moeder, zou wel willen maar ik heb een schizoide persoonlijkheids stoornisquote:
Dus ik heb seks met meerdere mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Mag niet van men moeder, zou wel willen maar ik heb een schizoide persoonlijkheids stoornis![]()
Denk niet dat het dus wat wordt tussen ons
Nee ik wil geen intieme band met mensenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus ik heb seks met meerdere mensen
Snap ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee ik wil geen intieme band met mensen![]()
Wel met honden maar dan wel op een normale manier![]()
Nee helaas niet meer, men maatje is dood. Maar dezen is het verkeerde topicquote:
So what, kut manquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer, men maatje is dood. Maar dezen is het verkeerde topic
Vind deze zelf echt heel mooiquote:
Zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 02:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vind deze zelf echt heel mooi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |